שירות לקוחות EMS
EMS או Express Mail Service הנו שירות משלוחים אקספרס של דואר ישראל. באמצעות EMS ניתן לשלוח חבילות של עד 20 ק"ג למגוון יעדים בכל העולם. היתרון הגדול של שימוש בשירותי EMS למשלוח חבילות הוא שמדובר בנותן שירות מקומי שמבין את הקהל הישראלי ויודע בדיוק כיצד להתאים את רמת שירות במוקד טלפוני לצרכי הלקוח הישראלי.
איזה מידע תוכלו לקבל במוקד טלפוני EMS?
שירות טלפוני EMS הנו קודם כל נוח יותר ללקוח הישראלי – כל המידע שתוכלו לקבל הנו כמובן בעברית והמחירים למשלוחים הנם בשקלים, כך שאין צורך להתעסק עם שערי חליפין.
אך מה עוד מציע שירות טלפוני EMS?
• במוקד שירות EMS תקבלו מידע כללי מקיף לגבי ביצוע משלוח דרך EMS – תוך כמה ימים מובטח שחבילתכם תגיע ליעדה? מהם מחירי המשלוח? ומי זכאי להנחה?
• במוקד טכני EMS תקבלו הדרכה צמודה על שימוש בכלים האינטרנטיים של החברה – מעקב אחר משלוחים קיימים, מחשבוני מחירים, מחשבוני גודל חבילות, יצירת חשבוניות באינטרנט ועוד. במוקד שירות זה אף ידריכו אתכם כיצד לבצע משלוחים באופן עצמאי לשם נוחות אישית
• שירות לקוחות טלפוני ישמח אף לעזור לכם לבחון את איכות השירות של EMS אל מול המתחרים ולשם כך יספקו נציגי שירות הלקוחות מידע מהותי אודות ביטוח משלוחים, ייצוג במכס וכמובן מחירים והנחות.
מרכז שירות EMS
מרכז שירות EMS ניתן למצוא בכל עיר במדינה – מרכז שירות של דואר ישראל הוא המקום בו ניתן לבצע משלוחים ולקבל משלוחים מחו"ל. אך יחד עם העובדה שהמצאות מרכז שירות קרוב זה יתרון, כחלק משירות לקוחות איכותי, EMS מציעה גם איסוף חבילות מהבית.
לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות לשירות טלפוני של EMS
בטלפון: 076-887-0007