איך כדאי להתאפר בזמן מחלה?

בעת מחלה אנחנו לא מרגישות ולא נראות במיטבנו. האף אדום, העיניים אדומות, העור יבש ובאופן כללי אנחנו נראות מותשות ותשושות. תוסיפו לכך גם מחסור בשעות שינה הנובע מתחושת החולי וגם את חוסר היכולת לנוח כמו שצריך במידה ויש לך ילדים בבית. התוצאה? ממש חגיגה לעיניים – וממש לא בקטע טוב. כאן בדיוק נכנס לתמונה איפור רענן לימי מחלה.

מה לעשות, שגם בעת מחלה לעתים צריך לאזור כוחות ולצאת מהבית – אם זה ללימודים, אם זה לעבודה, לאסוף את הילדים, לדייט שלא בא לך לבטל או לכל אירוע אחר שהתחייבת להגיע אליו. איפור לזמן מחלה יכול להציל את המצב, לעזור לך להרגיש טוב יותר מבפנים ולפחות לגרום לך להראות טוב מבחוץ.

צפו בסרטון כדי לראות איך הופכים מחולה ומנוזלת ליפה וזוהרת. אתן מוזמנות גם לקרוא את הטיפים שלנו לאחר הצפייה.

6 טיפים מנצחים לאיפור רענן לתקופת מחלה:

1. הקפידו להשתמש בקרם לחות. בזמן מחלה העור שלנו נוטה להיות יבש, אדמומי וסדוק. לכן חשוב למרוח קרם פנים עשיר בלחות. מומלץ אפילו להשתמש בקרם עשיר יותר מהקרם הרגיל שאתן נוהגות להשתמש בו בימים רגילים.

2. עיניים אדומות ונפוחות אופייניות לימי מחלה. הקפידו לישון עם יותר מכרית אחת, כך שהראש יהיה מורם יותר והלחץ מאזור העיניים יוסר. הדבר גם יסייע לכן לנשום יותר בקלות במידה ואתן מצוננות. אם העיניים שלכן נוטות להיות אדומות אל תשכחו להשתמש בטיפות עיניים. הטיפות יעבירו את האדמומיות ויגרמו לעיניים להראות פקוחות יותר.

3. דגשים לאיפור עיניים. השתמשו בעפרון עיניים בקו הריסים התחתון והקפידו להתרחק מגוונים סגולים, ורודים ואדומים – שרק ידגישו מראה עיניים אדומות. השתדלו לבחור בגוונים רכים וחמים – כמו חום. הקפידו להשתמש במסקרה עמידה במים, במיוחד בימים בהם את חוששת שהעיניים עלולות לדמוע והאיפור עלול להימרח.

4. הוסיפי צבעים טבעיים לפנים. אל תגזימו בסומק והיצמדו לגוונים עדינים ורכים (כמו ורוד) שיעניקו לך גוון רך אבל לא יגרמו לך להראות כמו ליצן. אם האף שלך אדום – מומלץ להימנע מסומק שעלול להדגיש את האף. על השפתיים ניתן למרוח ליפ באלם, בעל גוון אדמדם. לא מומלץ להשתמש בשפתונים רגילים, מכיוון שהם לרוב נוטים לייבש את השפתיים. הליפ באלם גם יוסיף לך צבע וגם ישמור על לחות השפתיים.

5. מרחו קצת ברונזה על אזור ה-T (מצח סנטר ואף). פעולה זו יכולה בהחלט להעניק לעור החיוור שלכן מראה בריא.

6. הקפידו לשתות הרבה מים. הנוזלים יחזירו לעורכן ולגוף שלכן את הלחות והנוזלים הדרושים להם, כדי לשמור על מראה בריא ורענן.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות