איך כותבים תוכן שיווקי טוב?

כתיבת תוכן שיווקי היא מיומנות של ממש. מדובר בתוכן מקודם, לעתים תוכן ממומן, שמטרתו להתברג במנוע החיפושים של גוגל ולהגדיל את קהל הלקוחות

אתם עסק קטן? גדול? יש לכם אתר? אז יצא לכם לשמוע על תוכן שיווקי. כל בעל עסק מעוניין לקדם את עצמו ולהגיע לכמה שיותר לקוחות. אחת הדרכים הטובות ביותר לקבלת חשיפה, היא באמצעות התברגות במקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל (קידום אתרים).

אבל מה יגרום דווקא לכתבה שלכם להופיע במקום טוב בגוגל? מה יהפוך את התוכן שלכם לטוב?

איך תהפכו תוכן שיווקי לאפקטיבי?

  1. SEO – תהליך קידום אורגני. התוכן בתור התחלה משלב מילות מפתח רלוונטיות. הכתבה ממוקדת לנושא שרוצים לקדם ולקהל יעד מסוים. צריך לעשות לכתבה תהליך אופטימיזציה, כדי שתתאים לדרישות מנועי החיפוש ולתוצאות שהם מציגים. הרצון הוא להפוך את הכתבה לתוכן אורגני, לכתבה שהגולשים יגיעו אליה דרך תוצאות החיפוש. בשונה מתוכן שמגיעים אליו לאחר כניסה ישירה לאתר (או לאחר לחיצה על תוכן ממומן/תוכן מקודם). תוכן ממומן הוא תוכן שמשלמים כסף כדי שיקבל מיקום וחשיפה טובים. נכון, אלו בעצם פרסומות. תהיו בטוחים שלא ניתן לעבוד על הגולשים, הם יודעים לזהות שמדובר בפרסום.

  2. מידע עשיר ורלוונטי לגולשים – לא מספיק שהכתבה תשרת את מנועי החיפוש, כשהגולש נכנס אליה חשוב שהוא יישאר. כתבה טובה תגרום לגולש למצוא בה את שחיפש, היא תעניין אותו, תספק לו תשובות. כתבה ממש טובה, תגרום לגולש להמשיך לשוטט באתר או טוב מכך – לבצע רכישה או פעולה.
  3. לידים – לרוב מטרתם של בעלי העסק היא ליצור אינטראקציה עם הגולשים. השאיפה היא בעצם לגרום לגולש לרכוש מוצר כלשהו או להשאיר פרטים ליצירת קשר – ליד. אותם לידים משמשים את אנשי המכירות והם יכולים להמיר אותם למכירה. הלידים גם יכולים לשמש את העסק לשמירה על קשר עם הגולשים, ליצור עמם חיבור.

  4. הגדלת טראפיק – רצונם של מפרסמי הכתבה הוא גם להגדיל את כמות הכניסות לאתר (הטראפיק). כמות הכניסות לאתר חשובה פעמים רבות כדי להציג נתונים על העסק ללקוחות אחרים. זאת כדי להראות שיש להם קהל רחב. לעתים באמצעות אותו טראפיק, הם עצמים משיגים לקוחות נוספים ואפילו מפרסמים. כמות כניסות גדולה, מגדילה את הכסף שניתן לקבל מפרסומות גוגל וכמובן לקדם את האתר עצמו.

  5. הגולש לא ירגיש – כתבה פרסומית טובה, היא כתבה שהגולש לא ירגיש שהיא פרסומת. הוא לא ישים לב שמנסים למכור לו משהו. חשוב מאוד לא לדחוף בכוח, לא להיות אגרסיביים.

  6. חווית קריאה – חשוב מאוד לספק לגולש חוויית קריאה, להעניק לו כתבה שיש בה מידע אמין, רלוונטי, מעמיק. כדאי מאוד להעניק לו טיפים שימושיים, כאלה שיוכל ליישם במידה וניתן. אל תציפו אותו במידע משעמם, לא שימושי וחסר תועלת. המטרה שלכם היא לגרום לו לקרוא את כל הכתבה ולהניע אותו לפעולה.

  7. אם אתם לא יודעים אל תכתבו – פעמים רבות בעלי עסק בטוחים שהם יכולים לבד. זה לא נכון.

    חשוב לזכור שתוכן שיווקי לא מקצועי יכול לפגוע במכירות, באתר ובעסק. התוכן הוא הפנים של העסק שלכם, לכן, חשוב שיהיה כתוב בצורה רהוטה, עניינית, אינטליגנטית ומקצועית. כפי שלא תיקחו איש מכירות ללא ניסיון מוכח במכירות – כך אל תפרסמו מאמרים שנכתבו על ידי כתב ללא ניסיון.

מחפשים שירותי כתיבת מאמרים?

נשמח להעמיד לרשותכם את צוות הכותבים שלנו, המורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחום קידום האתרים וכתיבת התוכן. בואו ליהנות משירותי כתיבה, עריכה וניהול תוכן מקצועיים. מחפשים מקום לפרסם בו? אתם מוזמנים להשתלב במגזין שלנו וליהנות מקהל יעד רחב ומגוון.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות