איך למצוא טיסות זולות?

יוצאים לחופשה? נהדר. במקום לבזבז כסף על הטיסה, בואו ללמוד איך תוכלו למצוא טיסות זולות ולשמור את הכסף הגדול לחופשה עצמה

יציאה לחופשה היא סיפור יקר. כרטיס טיסה הוא אחד הפרמטרים שיכול לייקר את החופשה או להוזיל אותה. אנשים רבים מתקשים למצוא טיסות זולות. אז אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך עושים את זה – איך לטוס בזול?

איך מוצאים טיסות זולות? 14 טיפים לחסכון

  1. אם אתם גמישים טוסו בעונה זולה. טיסות בקיץ ובחגים תמיד גם יקרות יותר. לעומת זאת, מחירי הטיסות בחודשי החורף ומחוץ לעונת ה"חמות" – יורדים משמעותית. בעונות אלה הטיסות יכולות לחסוך לכם עשרות ואפילו מאות דולרים לחופשה. כרטיס טיסה לפריז, לונדון או אמסטרדם יכול לעלות בחורף בסביבות בין 90-130 יורו/דולר (בלואו קוסט). לעומת זאת בחגים ובקיץ המחירים יכולים לנוע בין 200-1000 דולר/יורו, תלוי מתי נזכרתם להזמין.

  2. הזמינו כרטיסים כמה שיותר זמן מראש. בעבר רכישת כרטיסי טיסה בדקה ה-90 נחשבה לזולה ביותר. כיום הרגע האחרון הוא הזמן היקר ביותר לרכישת כרטיסי טיסה. רוצים כרטיסי טיסה זולים? רכשו אותם כמה שיותר זמן מראש.

  3. אל תשכחו להשוות מחירים. ניתן למצוא אינספור אתרים להשוואת מחירים ולמציאת טיסות זולות. אותם אתרים עוזרים לכם לבצע גם סינונים שונים. אתרים לדוגמה הם: skyscanner, טיסות סודיות, גוגל טיסות, ועוד. אותם אתרים יעזרו לכם למצוא כרטיסי טיסה במחיר הנמוך ביותר. תוכלו למצוא כרטיסים שיתאימו לשעות הנוחות לכם, עם חברת התעופה שתרצו ועוד.

  4. שעות הטיסה מוזילות טיסה. היכנסו לחברת תעופה ובצעו חיפוש לתאריך ספציפי. לרוב תקבלו יותר מתוצאה אחת. שימו לב שמחירי הטיסות יהיו שונים. לפעמים תגלו שזול יותר לטוס בלילה (לדוגמה), במקרה כזה עדיף כמובן לדלג על טיסת הבוקר. חשוב לדעת שטיסה בשעות אחה"צ-ערב תגרום לכם להפסיד יום שלם מהטיול, אבל תצטרכו לשלם על לינה במלון. יחד עם זאת, טיסת לילה היא פתרון נחמד, מכיוון שהיא חוסכת לינה במלון.

  5. ימים טובים להזמנת כרטיסים. מסתבר שיש ימים זולים ויקרים להזמנת כרטיסי טיסה. היום שנחשב ליום בו ניתן למצוא טיסות זולות הוא יום ראשון. היום בו עדיף לא לקנות כרטיסי טיסה הוא יום רביעי.

  6. עצירת ביניים יכולה להוזיל את המחיר. במקרים מסוימים עצירת ביניים תאפשר לכם למצוא טיסות זולות מאוד. כשמדובר בעצירה של שעה וחצי עד ארבע שעות, זה יכול להשתלם מאוד. לפעמים מדובר בחיסכון של 100-300 יורו ואף יותר. כשמדובר בעצירת ביניים של יום שלם, אפשר לנצל את הזמן ולבקר במדינה נוספת מבלי לישון בה.

  7. לואו קוסט היא לא מילה גסה. לטוס לואו קוסט נחשבה כבר לא נחשב סיכון המיועד לאמיצים בלבד. בעידן בו אנו חיים חשוב להתייחס לטיסות כאל מה שהן – דרך להגיע ממקום למקום. לא יקרה כלום אם לא תקבלו ארוחה במגש, לא תראו סרט ולא יגישו לכם משקה. טיסות לואו קוסט הן פתרון זול, גמיש ונהדר למי שרוצה לחסוך כסף על טיסה.

  8. תחפשו כרטיס טיסה דרך דפדפן מוסתר בלבד. בעת חיפוש טיסה, השתדלו לבצע אותו דרך חלון חיפוש אנונימי (גלישה בסתר). כך לא תאפשרו למנועי החיפוש והאתרים לאסוף מידע אודות החיפוש שאתם מבצעים. במצב גלישה רגילה, אתם עלולים לראות מחירים שונים, שיעלו מיום ליום, מכיוון שהם יודעים לזהות שאתם מחפשים טיסה.

  9. רכישה ישירה דרך חברת התעופה. אם בעבר סוכנויות הנסיעות היו ידידותיו הטובות של הנוסע, כיום זה לא תמיד כך. רכישה דרך סוכנות נסיעות עלולה להגביל אתכם מאוד. כשרוכשים ישירות דרך חברת התעופה, ניתן לשנות את הכרטיסים, לעתים גם ללא הוספת סכום נוסף. אם רוצים לבצע שינוי בכרטיס שנרכש דרך סוכנות נסיעות, צריך לשלם עמלה עבור כל שינוי.

  10. לא להיבהל מכמות המקומות שנותרו. לעתים תכנסו לחברת תעופה, תבצעו חיפוש ותגלו שנותרו 3 מקומות. לא להיבהל, רוב הסיכויים שהם רק מנסים להאיץ בכם לרכוש את הכרטיסים. רוצים להיות בטוחים כמה כרטיסים נותרו? ניתן להתחיל לבצע הזמנה, להגיע לשלב ההושבה, לראות את מפת מקומות הישיבה – לרוב תגלו שהמטוס די פנוי.

  11. האותיות הקטנות. אל תשכחו לקרוא את כל הערות הקשורות לכרטיס הטיסה שאתם עומדים לקנות. שימו לב אם הכרטיס מגיע עם מזוודה או טרולי שניתן לקחת למטוס. במידה ולא שימו לב כמה יעלה לכם להוסיף תיק. אם הכרטיס עלה לכם 150 יורו אבל מותר לכם לקחת רק תיק קטנטן ותצטרכו להוסיף מזוודה ב-60 יורו לצד, אולי כל הסיפור לא משתלם. שימו לב כמה יעלו לכם שינויים, כגון שינוי שם נוסע, שינוי תאריך טיסה ועוד. לפעמים גם השינויים הקטנים האלה יכולים להפוך את הרכישה ללא כדאית. אם תאלצו ברגע האחרון לבצע שינוי שיעלה לכם ביוקר – כל הסיפור לא יהיה זול בכלל.

  12. מתי כדאי להזמין כרטיסי טיסה לחופש הגדול? ההמלצה היא לעשות זאת לפחות חצי שנה לפני החופש. ככל החופש מתקרב כך מחירי הטיסות יעלו.

  13. מתי מומלץ להזמין טיסות לפסח? – הזמינו כ-3-4 חודשים לפני פסח. אם אפשר אז הרבה לפני.

  14. מתי כדאי להזמין טיסות לחג המולד וחנוכה? בסביבות חודש ספטמבר ואם ניתן אז כבר בחופש הגדול.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות