H&M הינה רשת ביגוד אופנה לנשים, גברים וילדים, המאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירות לקוחות אישי, אמין ומקצועי. מכיוון שמדובר ברשת שסניפיה פרושים ברחבי העולם, בכל מדינה קיים מוקד שירות לקוחות משלה, המספק ללקוחות הרשת שירות העומד בסטנדרטים בינלאומיים. ניתן לקבל מענה אופטימאלי בכל שאלה או בעיה.
מוקד שירות לקוחות H&M
באמצעות פנייה למוקד הטלפוני של H&M, ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי לצרכן. אפשר לקבל תשובות לשאלות כמו: מהם תנאי שימוש בכרטיסי המתנה של H&M, מהם תנאי ההחזרות וההחלפות, כיצד ניתן ליצור פרופיל אישי באתר על מנת ליצור מלתחה אינטראקטיבית, מהי אפליקציית H&M במכשירים ניידים ועוד. כמו כן, ישנה אפשרות לבדוק יתרה נוכחית בכרטיס המתנה ומהו הסניף הקרוב ביותר למקום המגורים. במידה ולקוח מעוניין לספר על חווית קנייה שעבר באחד מסניפי הרשת, להציע או לבקש דבר מה, הוא יותר ממוזמן לחייג את מספר הטלפון של H&M ולפרט את המקרה בפני נציג שירות מנוסה.
מה נציג השירות צריך לדעת?
טרם פנייתך, ודא כי יש בידך את כל הנתונים, על מנת שתוכל לקבל את המענה המדויק ביותר: אם למשל ברצונך להחזיר או להחליף דגם, ודא כי יש ברשותך את קוד המוצר. אם ברצונך לדווח על מקרה – ודא כי אתה יודע את פרטי הסניף בו ביקרת. מעבר לכך, נציג השירות יבקש את פרטיך האישיים, על מנת שיוכל לעדכן את בקשתך ולחזור אליך במהירות האפשרית. טיפ – כדאי לך לזכור את שמו של נציג השירות עמו שוחחת, כך שאם היית מרוצה מטיפולו במקרה ותרצה לבקש אותו שוב בעתיד, תוכל לעשות זאת.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות H&M
בטלפון: 074-715-5555