רוצה לפרסם את העסק שלך בחינם?

במקום לבזבז כסף על קמפיינים שלא מביאים תוצאות, הצטרפו ברגע זה לפון אינדקס, אינדקס העסקים של ישראל. בואו ליהנות מפרסום חינם באינטרנט שעובד

פרסום חינם באינטרנט הוא משהו שכולם חולמים עליו. כיום כל בעל עסק, החל מחשמלאי, דרך קוסמטיקאית ועד לבעלים של מסעדה – מבין שהפרסום האפקטיבי ביותר הוא באינטרנט. כמעט כל לקוח פוטנציאלי, המחפש שירות או מוצר, דבר ראשון מבצע חיפוש בגוגל, באתרי תוכן או באתרי אינדקס.

פרסום באינטרנט הוא כלי מצוין, שיש לו גם לא מעט בעיות, שתיים בולטות הן:

1. פרסום כמעט תמיד עולה לבעל העסק כסף וגם לא מעט כסף.

2. כל פרסום באינטרנט מבטיח למפרסם חשיפה גדולה, אבל לא כולם עומדים במבחן התוצאה.

פרסום טוב ואפקטיבי, חשוב שיגיע לקהל רחב, אבל גם לקהל המטרה, קהל ממוקד. כאשר הפרסום לא משרת את הלקוח, פעמים רבות עלות הפרסום תהיה גבוהה מההכנסה שתגיע מהלקוחות שיגיעו מהפרסום. לכן כל בעל עסק השוקל לפרסם את העסק שלו באינטרנט, חשוב מאוד שדבר ראשון יעשה טסט ויבדוק כל אפיק פרסומי בנפרד.

מעטים המקומות בהם יוכל בעל עסק לפרסם את העסק שלו בחינם וגם להגדיל את קהל הלקוחות של העסק שלו. למרבה המזל, מצאנו עבורכם את המקום בו תוכלו ליהנות מפרסום אפקטיבי באינטרנט – מבלי להוציא כסף מהכיס – בחינם!

אתם מוזמנים לפרסם בחינם את העסק שלכם באחד מאתרי האינדקסים הגדולים בישראל (אם לא הגדול שבהם) – הכוונה היא לאתר פון אינדקס.

בפון אינדקס תמצאו שלושה פיצ'רים:

  1. אינדקס עסקים המכיל מאות אלפי בעלי עסקים ונותני שירות בישראל.
  2. מנוע חיפוש אנשים פרטיים לפי מספר הטלפון שלהם.
  3. ומנוע חיפוש מספר טלפון לפי השם.

בעלי עסקים המופיעים בפון אינדקס, מפרסמים את העסק שלהם (בין אם מדובר בחברה ארצית גדולה או עסק קטן ואפילו שכונתי). כל עסק המספק שירות ללקוחות – יכול למצוא את מקומו בפון אינדקס וליהנות מפרסום חינם של מוצרים, שירותים ועוד.

למה כדאי לכם להצטרף?

1. כי זה בחינם!
2. כי כך תגיעו למיליון גולשים ישראלים, הנכנסים בכל חודש לפון אינדקס, כדי לחפש נותני שירות.

ועכשיו תכלס – איך נרשמים בחינם לפון אינדקס?

  • נכנסים לקישור המצורף למטה.
  • ממלאים את פרטי העסק. חשוב מאד למלא את כל הפרטים – יש לתאר כמה שיותר פרטים במדויק אודות העסק שלכם. מהו תחום העיסוק שלו? מה אתם מוכרים? איזה שירות אתם מספקים? מה היתרונות שלכם?.
  • אל תשכחו למלא פרטים: כתובת, טלפון ליצירת קשר או כל פרט אחר. חשוב לסייע ללקוחות למצוא אתכם באינדקס ולקנות מכם שירות או מוצרים. ככל שתספקו ללקוחות יותר מידע יהיה להם קל יותר לאתר אתכם.

להלן הקישור להוספת העסק שלכם בחינם:

הוספת עסק חינם לפון אינדקס

חשוב לשים לב:

לאחר הוספת העסק, האינדקס יאפשר לכם לשתף את הקישור לדף העסק שלכם בוואטסאפ או בפייסבוק עם חברים – מומלץ מאד לעשות זאת. ככל שהעמוד שלכם יקבל חשיפה גדולה יותר, כך יימצאו אתכם יותר לקוחות חדשים שייכנסו לאינדקס.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות