טיפים מנצחים לשיווק עסקים קטנים

יש לכם עסק קטן? אתם לא יודעים איך לקדם אותו? לא רוצים להוציא יותר מדי כסף על פרסום? לפניכם טיפים מצוינים בנושא שיווק עסקים קטנים

יש לכם עסק קטן? אתם לא יודעים איך לקדם אותו? לא רוצים להוציא יותר מדי כסף על פרסום? לפניכם טיפים מצוינים בנושא שיווק עסקים קטנים

שיווק עסקים קטנים מוצלח הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק. שיווק טוב עוזר למשוך לקוחות, שהופכים לקונים שבעצם הופכים לרווח שלכם.

לפניכם 6 טיפים לשיווק עסקים קטנים:

  1. שלט חוצות – לעיתים הדרך המהירה ביותר להגיע לקהל היעד שלכם. השכרת שלט חוצות בקרבת העסק שלכם ו/או הלקוחות שאליהם תרצו להגיע.

  2. פרסום ברדיו המקומי או האזורי – אין מה לעשות, הפרסום ברדיו עובד. עדיין עובד. אם אתם נתקעים עם ג'ינג'ל טוב של פרסומת לחברת ביטוח או בנק – יש לזה סיבה. לפעמים כדאי להשקיע גם בפרסומת טובה, אבל טובה באמת – ולשדר אותה במשך פרק מסוים עד שיגיעו תוצאות.

  3. פרסום באינטרנט – ברוכים הבאים לשנות ה-2000, מי שלא באינטרנט לא קיים. אתם חייבים שיהיה לכם אתר, עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם. לקדם את עצמכם במנוע החיפוש של גוגל או במינימום לפרסם את העסק שלכם בחינם באינדקס עסקים (כמו פון אינדקס לדוגמה). אתם חייבים ששם העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של הגולשים כשהם באים לחפש את תחום השירות שאתם מעניקים.

  4. מתנות קטנות – אנשים אוהבים לקבל מתנות ואם יש לכם אפשרות לתת – העניקו. מומלץ לשלוח ללקוחות קיימים (כמו לקוחות מועדון) דוגמאות חינם, הטבות, קופונים או כל תמריץ אחר. הטבות ומתנות הן דרך מצוינת לשמור על לקוחות פעילים ומרוצים.

  5. תוכן שיווקי – כדי למתג את עצמכם כמומחים בתחום שלכם, כמובילי דעה – עליכם לייצר תוכן. את התוכן שלכם תוכלו לפרסם בעמוד הפייסבוק שלכם, באתר שלכם והכי טוב – לפרסם אותו באתרי אינטרנט אחרים. כדאי לכם לפרסם כתבות באתרי אינדקס, אתרי לייף סטייל, אתרי נישה הפונים לקהל הלקוחות שלכם. עורכי דין כדאי שיפרסמו מאמרים באתרים העוסקים בחוק ומשפט. מעצבות אופנה כדאי שיפרסמו כתבות באתרי לייף סטייל. כדאי שהקהל יכיר אתכם ואת שמכם כאוטוריטות בתחום עיסוקכם.

  6. מערכת דיוור איכותית – מערכת הפונה לקהל הלקוחות הקיימים שלכם גם במייל, גם בסמס, כזו שלא מפספסת איש. תעדכנו את הלקוחות שלכם לגבי אירועים מיוחדים, מבצעים, שינויים בשעות הפעילות ועוד. הקפידו לא להציף אותם בהודעות.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות