לופט למסיבת רווקים: החגיגה מתחילה שם

רגע לפני החתונה, מתחילה החגיגה האמיתית. איפה תחגגו מסיבת רווקים? רוצים לפנק את החתן בלי יותר מדי בלגן? לופט למסיבת רווקים הוא הפתרון המושלם

רגע לפני החתונה, מתחילה החגיגה האמיתית. אז איפה תחגגו מסיבת רווקים? שוב מועדון? שוב אילת? תשכחו מהכל. רוצים לפנק את החתן כמו שצריך בלי יותר מדי בלגן? לופט למסיבת רווקים הוא הפתרון המושלם

היא אמרה לו כן, אח שלנו מתחתן… ועכשיו צריך לארגן לו מסיבת רווקים. עוד מסיבה, עוד חתן, עוד חבורה של גברים שלא יודעים איך לחגוג לו. כבר הייתם באילת, נסעתם ליוון, יצאתם למועדון, לאן תמשיכו מכאן? התשובה היא: לופט למסיבת רווקים. אין בכלל מה להתלבט, כל מה שחיפשתם עד היום – תמצאו במקום אחד.

למה לופט למסיבת רווקים יהפוך את המסיבה שלכם למושלמת?

  • כי זה מקום אינטימי לכל החבר'ה – בלי הפרעות, בלי הצצות, בלי תלונות. בלי שכנים שיאמרו שאתם מרעישים או חדר במלון עם צוות שדופק לכם על הדלת.

  • לא צריך לנסוע רחוק או לטוס. אפשר למצוא לופט למסיבת רווקים משגע, בכל אזור בארץ. מצפון ועד דרום, יש לופטים יוקרתיים למסיבות. כך תוכלו לנצל כל רגע לבילויים ולא על להיות בדרכים, בתורים ובפקקים.

  • זה חלל שתוכלו לבלות בו ללא הגבלת זמן. שלא כמו במועדון, בר, דירה של חבר ועוד.

  • תוכלו לישון שם, לבלות שם יום שלם, יומיים, אתם קובעים. לופט מציע לאורחיו חדרי שינה איכותיים ונעימים. לרוב כמות חדרי השינה מוגבלת. יש לופטים היכולים להלין עד 10 איש, אבל יש היכולים גם עד 30.

  • לופט מציע לכם מגוון אטרקציות, אתם רק צריכים להתאים את הלופט לצרכים שלכם. יש לופטים עם בריכה פרטית (גם בריכה מחוממת לחורף). יש לופטים עם משחקי שולחן (כמו שולחן סנוקר, כדורגל, פוקר או פינג פונג). בא לכם לשיר? יש בלופט גם מכונת קריוקי. רוצים לרקוד? תוכלו לארגן DJ ולתת בראש. מחפשים אווירה של ספא? בשביל זה יש ג'קוזי מפנק. אפשר לראות סרטי קולנוע, כדורגל, לעשות על האש, ליהנות מבר – תזרקו רעיון – יש בלופט.

  • תוכלו לארגן איזה אוכל שתרצו: קייטרינג, פיצה, אוכל ממסעדות באזור, ועוד. לא תהיו מוגבלים רק לתפריט אחד, תוכלו אפילו להזמין ממספר מקומות. שכל אחד יאכל מה שמתחשק לו.

  • נתקעתם בלי שתייה? נשנושים? אין בעיה. תמיד תוכלו להתארח בלופט במרכז עיר מרכזית ולהזמין את כל מה שחסר לכם מפיצוציה קרובה. אולי אפילו תגלו שיש בקרבת מקום הפועל 24 שעות ביממה.

  • מתחשק לכם לבשל? לופטים למסיבות מציעים גם מטבח מאובזר. בלופט מחכה לכם מקרר, מקפיא, מיקרוגל, מקפיא, כיריים, כלי הגשה ועוד. מקומות רבים גם יעמידו לרשותכם פינת מנגל שתוכלו להכין בה על האש, מכונת קפה ופינוקים נוספים.

  • לא תצטרכו לחפש חניה, לנקות, לארגן – הכל כבר שם.

ומה לגבי המחיר? הכי משתלם

תחשבו לרגע כמה תעלה לכם מסיבה רווקים באילת. תיקחו בחשבון את הנסיעה, המלון, הארוחות, המועדון, האטרקציות ועוד. תכפילו את זה בעשרה גברים ובכמה לילות – ותגלו שתצטרכו לעבוד שעות נוספות כדי לממן את האירוע.

לעומת זאת, כמה עולה לופט למסיבת רווקים ללילה אחד?

לילה בלופט בתל אביב (הכולל בריכה, ג'קוזי, לינה, מנגל, חנייה פרטית וכל הפינוקים) באמצע השבוע, יעלה לכם מחיר בדיחה. כולכם ביחד תשלמו מחיר שיעלה החל מ-1300 שקלים. והתמורה? מדהימה.

אז אין באמת סיבה להתלבט, רק צריך למצוא את הלופט המושלם עבור המסיבה שלכם.

  • הכינו רשימת מוזמנים והבינו כמה בדיוק תהיו.
  • החליטו על קונספט למסיבה (מסיבת בריכה ועל האש, מסיבת קריוקי ומשחקי שולחן, אולי בכלל הכל מהכל).
  • תשאלו את כל החברים אם מתחשק להם לנסוע רחוק או קרוב, עם שינה או בלי.
  • תנסו להבין מה התקציב שלכם.

לאחר שתבדקו את כל הפרמטרים, כל שיישאר לכם זה למצוא את הלופט שיתאים למסיבת הרווקים שלכם. הלופט החלומי שלכם כבר קיים, רק נשאר לכם להזמין אותו.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות