לקנות דירה ולשים בצד בתוך שלושה חודשים בלבד

איך תחסכו עשרות אלפי שקלים וגם תצליחו לקנות דירה ראשונה למגורים או השקעה? מומחה הנדל"ן נאור אדרי מגלה את הסודות המקצועיים

זה לא סוד שמחירי הדיור בארץ תמיד במגמת עלייה ועלו משמעותית בחצי שנה האחרונה. יוקר המחייה ומחירי
הנדל"ן בשמיים אבל איך בכל זאת, בעזרת עבודה מנטלית, נצליח לקנות דירה ראשונה למגורים או השקעה וגם נחסוך עשרות אלפי שקלים במהלך הזה? כל זה תוך שלושה חודשים בלבד?

נשמע טוב מדי? אז יצאנו לברר עם מומחה הנדל"ן נאור אדרי, שהחליט לחשוף את הכל.

"החזון שלי הוא הייעוד שלי, החלטתי לעזוב הכל ולעזור לזוגות צעירים ומשקיעים שמחפשים את הנכס הראשון שלהם להגשים את החלום שרק נראה רחוק מהם ." – נאור אדרי

כולנו רואים חדשות, כולנו חיים את המציאות הזאת. רכישת נכס בארץ מרגישה ממש כמו משימה בלתי אפשרית. זוגות צעירים בישראל נאלצים להתמודד עם קשיים כלכליים ומכשולים רבים בדרך שלהם לבניית ביטחון כלכלי ברכישת הנכס הראשון. זוגות צעירים ומשקיעים שרוכשים דירה ראשונה להשקעה משלמים עשרות ואף מאות אלפי שקלים לבעלי מקצוע שיובילו אותם לעסקה הנכונה ביותר. אתה חושב שיש סיכוי לזוגות צעירים ומשקיעים מתחילים להניח ידם על הנדל"ן בארץ?

"(צוחק) הסיכוי קיים ואפשר הכל, זה רק עניין של רצון ותפיסה חזקה של תמונה מנצחת בראש."

שנים של עבודה מרובה כדי לחסוך ולצבור הון עצמי דרוש בזמן שיוקר המחיה נוגס חזק בהכנסה ומקשה על צבירת ההון בו בזמן שמחירי הדיור עולים גבוה בקצב מסחרר. כל הקשיים הללו, יוצרים תמרורי אזהרה מנטליים שמאותתים חזק בראש ויוצרים פחדים וחששות שמונעים מהם גם להתקדם לעסקאות נדל"ן אפילו אם ברשותם ההון העצמי הדרוש ועסקה שתניב עבורם את התשואה שחיפשו.

נאור אדרי (46) מאמן מנטלי ומומחה נדל"ן כבר יותר מעשור שליווה מאות רוכשי דירות ומשקיעים בעשר השנים האחרונות והגשים להם את החלום הכי גדול כנגד כל הסיכויים. החלטנו לצאת ולשמוע ממנו איך כל אחד יכול לרכוש דירה ראשונה למגורים או להשקעה בישראל תוך שלושה חודשים בלבד ולחסוך אלפי שקלים במהלך.

נאור אדרי
נאור אדרי

החלום הגדול עומד להתגשם אתה נשמע אופטימי, אבל איך בכל זאת רוכשים דירה ראשונה למגורים או להשקעה?

"אני מאוד אופטימי. העשור שלי בעולם הנדל"ן כולל פגישות עם 10,000 זוגות צעירים ומשקיעים לראשונה הגיעו אליי. אחרי אפיון של כל אחד מהם הבנתי שקיימת פרדיגמה מחשבתית תואמת לכולם ומונעת מהרבה מהם להתקדם הלאה לעבר עסקת חייהם. הפחדים והחששות משאירים אותם על הגדר ולא מאפשרים להם לרדת ממנה."

איך קשור העולם המנטלי לעולם הנדל"ן?

"תראה, שאלת פה שאלה גדולה שהתשובה עליה יכולה לקחת לנו את כל הראיון. העולם המנטלי קשור להכל, לא רק לנדל"ן. על רגל אחת אסביר שהעולם המנטלי הוא עולם רחב מאוד ששולט על ההחלטות שלנו שמונעות מתוך אמונה שמובילות למצב ספציפי שהוא נקרא – מציאות ." מסביר נאור.

אבל העולם המנטלי הוא מאוד מופשט. איך הוא יכול להוביל זוגות ומשקיעים לנכס פיזי?

"אתה לגמרי צודק. הוא עולם מאוד מופשט והוא מה שמשפיע על כל מה שאנחנו חווים בעולם הפיזי. הפחדים והחששות שפגשתי אצל כל אחד מהלקוחות שלי השפיעו על כל ההחלטות שהם לקחו. הפחדים והחששות הם ממש כמו ללכת שנים ארוכות בדרך אל היעד וקצת לפני שהגעת אתה פוגש בקיר עצום שמחזיר אותך הרבה אחורה."

הבנתי, מעניין מאוד. יש לך דוגמא לפחדים וחששות כאלה?

"כמובן, אתה וכל מי שיקרא את זה יזהה מיד את מחסומי האימה שנשמעים מוכר לכולנו ויוצאים החוצה בתור משפטים שכולנו שמענו בעבר, כמו – כבר אי אפשר לקנות דירה בישראל, אני חושב שלא אצליח לעמוד בתשלומי
המשכנתא או לא ראיתי מספיק נכסים אני בינתיים מחפש. כמו אלו יש עוד הרבה, בדרך כלל הם אותם משפטים של כולם אבל חלקם משתנים מאחד לאחד וזו הסיבה שצריך לבדוק אותם בצורה אינדיבידואלית." בהחלט מוכר לכולנו.

לקנות דירה מבלי לפחד

אז מה הפתרון שלך?

"בזכות הידע והניסיון שלי בעולם המנטלי ובעולם הנדל"ן, פיתחתי את התוכנית שלי, שנקראת – הבית הראשון שלי. זו תוכנית שאיתה אני מלווה את הזוגות והמשקיעים שמחפשים נכס ראשון לרכישה בשלושה חודשים, שבהם הם יקבלו את כל הכלים למציאת הנכס הנכון עבורם ויאתרו אותו בעזרת סוכן נדל"ן צמוד. אפיון המצב הפיננסי שלהם ויכולת החזר חודשית שיעמדו בה תוך כדי יועץ משכנתא צמוד שיבנה להם תוכנית חסכונית, בניית תמונה מנצחת של הנכס החלומי שלהם.

בתוך שלושה חודשים אני מנפץ להם את החששות והפחדים. אני עושה זאת באמצעות טכניקות מיוחדות שיקלו עליהם ויעזרו להם ברכישת הדירה ובחיים. מעבר לנכס הראשון שלהם, התוכנית מהווה חסכון אדיר ברכישת הנכס הראשון.".


עשרות אלפי שקלים שאנחנו יכולים לחסוך ברכישת נכס ראשון למגורים או להשקעה נאור. הכל מובן חוץ מדבר אחד. איך אפשר לחסוך אלפי שקלים?

"בוא נעשה חשבון פשוט. ניקח לדוגמא זוג ונקרא להם מור וטל. הם חיפשו לרכוש את הנכס הראשון שלהם למגורים. הם רכשו דירת 4 חדרים בבת ים שעולה 2 מיליון שקלים. ברכישת דירה יש להם את ההוצאות על יועץ משכנתא, עורך דין, תמיכה וליווי, מתווך וכו'.

ליועץ המשכנתא הם שילמו – 9,500 ש"ח.
למתווך שילמו 2% – 44 אלף ש"ח.
תמיכה וליווי בתהליך – 40 אלף ש"ח.
טוטאל של- 93.500 ש"ח.

התוכנית שלי מאפשרת חסכון של יותר מ- 50% מהסכום הכולל ואיגוד של בעלי המקצוע בבית אחד – שכלולה בתוך התוכנית.".

אז הטענה שלך היא שאפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים ולהיות בעלי נכס?

"בדיוק. המטרה שלי היא לעזור לכל מי שרוצה לקבל רשת ביטחון בעולם הנדל"ן. למי שרוצה להיות שלם עם ההחלטה שלו." בוא נדבר קצת מספרים. כמה הון עצמי מינימלי שזוג צעיר או משקיע צריך כדי לרכוש נכס ראשון אצלך בתוכנית?

"הון עצמי מינימלי הנדרש לרכישת דירה ראשונה למגורים או השקעה הוא 250 אלף שקלים."

מתוך הניסיון שלך, אני סבור שיש לך טיפ מנצח שיכול לעזור לכל מי שקורא את זה עכשיו.

"לא רק שיש לי טיפ מנצח, גם קעקעתי אותו על היד. אני מאמין גדול של המשפט – IF YOU BUILD IT, IT WILL COME. המשפט הזה הוא המוטו שלי בחיים וכל התוכנית – הבית הראשון שלי בנויה סביבו."

אז, אנחנו היחידים שעוצרים את עצמנו מהרגע הזה? כנראה שכן. מסתבר שלמרות המצב הכלכלי בארץ ולמרות הריביות ויוקר המחייה, יש מי שעושה את עבודת החייל. בזכותה גם זוגות צעירים, שמחפשים דירה ראשונה, יזכו להגשים את החלום שלהם.

גם אתם יכולים תוך 3 חודשים בלבד לחסוך עשרות אלפי שקלים ולהיות בעלי נכס. התקווה עדיין כאן וככל הנראה שעדיין יהיה ניתן לקפוץ על הרכבת והפעם ליהנות מעליית מחירי הדיור
. הפעם, אנחנו נרוויח מכך.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות