טיפים למכירת דירה: הדרך המהירה למכירה

מוכרים דירה? יש לנו טיפים למכירת דירה מהירה. בואו לקרוא מה הן הטעויות של מוכרי הדירות, מה כדאי ולא כדאי לעשות, איך ומתי להראות את הדירה ועוד

מוכרים דירה? יש לנו עצות למכירת דירה מהירה וקלה. בואו לקרוא מה הן הטעויות של מוכרי הדירות, מה כדאי ולא כדאי לעשות, איך ומתי להראות את הדירה ועוד

החלטתם למכור את הדירה שלכם, אבל גיליתם שלא מדובר בתהליך פשוט. אתם לא יודעים מתי כדאי להראות אותה? האם כדאי לסדר אותה לפני שבאים הקונים? האם לקחת מתווך? ועוד ועוד שאלות מציפות אתכם. ריכזנו עבורכם טיפים למכירת דירה, שיעזרו לכם להתמודד עם התהליך המייגע בקלות.

טיפים שיעזרו לכם למכור את הדירה בקלות ויעילות

  1. האם כדאי לנקות, לסדר ולהשקיע בדירה לפני שבאים הקונים לראות אותה?

    לפעמים אנשים משאירים את הדירה כמו שהיא: עם כביסה בסלון, כלים בכיור, קירות מתקלפים, ארונות מתנדנדים ועוד. יש דברים שאין שאלה בכלל: שווה וכדאי לסדר אותם.

    – תמיד אסתטי יותר לראות כיור ריק מכלים, כביסה מקופלת ורצפה נקיה.

    – ואם כל מה שצריך זה לחזק עם שני ברגים ארון רופף – תעשו זאת.

    – הוספת כיסוי נחמד לספה, כרית נוי או מפה – יהפכו את הסלון לנעים יותר.

    – פתיחת החלונות, הכנסת אור לחדרים ואוויר גם יוסיפו לדירה שלכם נקודות. אין ספק, שווה להשקיע – אבל לא להגזים.

    אתם לא אמורים לסייד, לשבור קירות, להחליף צנרת ועוד. פשוט תהפכו את הדירה למקום שנראה שחיים בו – וחיים בו חיים נעימים.

  2. מתי כדאי להראות את הדירה?

    – ימי ראשון הם ימים מומלצים, לאחר שכולם רעננים ממנוחת סוף השבוע. גם סוף השבוע הוא זמן טוב, כשאתם נינוחים ויש לכם זמן להשקיע בסידור הבית.

    – אם יש לכם ילדים שעלולים להפריע, תזמנו ביקורים לשעות בהן הם לא בבית.

    – שעות היום, כשהבית מואר, תמיד מומלצות יותר משעות הלילה והערב החשוכות. תמיד טוב להראות את הדירה באור יום, כשמסביב יש פעילות ותנועה.

  3. איך מתמחרים דירה למכירה?

    הכי חשוב וטוב, זה לבדוק עסקאות נדל"ן שנעשו בסביבת הדירה שלכם. בדקו בכמה מכרו דירות דומות לדירה שלכם. תוכלו לבדוק זאת באתר מדל"ן או באתר רשות המיסים. כמובן שעליכם לקחת בחשבון גם דברים שאולי יש לדירה שלכם ואין לאחרות וההיפך (כמו מרפסות, נוף, קומה, חניה, תמ"א, פינוי בינוי ועוד).

  4. מה הטעויות שכדאי להימנע מהן במכירת דירה?

    תהיו נחמדים למי שבא לראות את הדירה, אתם זקוקים לו כשם שהוא זקוק לכם.
    אל תתנו לשוכרים שלכם להראות את הדירה, תהיו שם כדי לעשות את הסיור לקונים.
    אל תתאמצו יותר מדי, אל תראו נואשים למכור את הדירה. לעתים זה נותן תחושה שמשהו לא בסדר איתה.

  5. האם כדאי לקחת מתווך דירות למכירת דירה?

    זה כמו לשאול אם כדאי לקחת מאפרת לאיפור חתונה או עורך דין לבית משפט או חשמלאי כדי לטפל בחשמל. מתווך טוב ואמין, הוא איש מקצוע שיידע למצוא עבורכם את הקונה שאתם מחפשים. המתווך ינסה לעזור לכם להשיג את המחיר שאתם שואפים להשיג, את התנאים הטובים ביותר להסכם. הוא יחסוך לכם זמן של להראות את הדירה, לענות לטלפונים, לענות על שאלות, יחסוך לכם פשוט המון עבודה.

    לא כל מתווך הוא מתווך טוב, אבל מתווך מקצועי, אמין וישר, יהיה שווה את הכסף שתשלמו לו, ישיג לכם תנאים טובים, עסקה טובה והרבה שקט. אל תשכחו לצרף גם עורך דין נדל"ן, שמאי וכל יועץ אחר שיכול להפוך את העסקה שלכם למוצלחת.

    קריאת טיפים למכירת דירה מהירה הם הצעד הראשון לפני שאתם יוצאים לדרך. המשיכו מכאן וצרו לעצמכם צוות מומחים שילווה אתכם בתהליך. מכאן הדרך תהיה קצרה ובטוחה.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות