5 טעויות איפור וטיפוח מביכות

איפור רע יגרום לך להראות נורא. איפור גרוע יותר קל להשיג מאיפור מחמיא. לפניך טיפים שיעזרו לך להציל את הפנים שלך משגיאות איפור וטיפוח נפוצות

אתן אוהבות להתאפר ולטפח את עצמכן? נהדר. השאלה היא האם אתן יודעות לעשות את זה כמו שצריך. נשים רבות בטוחות שהן מתאפרות כמו מאפרות מקצועיות, כשבפועל הן מבצעות טעויות איפור וטיפוח מביכות וקשות. לפניכן חמש טעויות איפור וטיפוח, שנפוצות אצל נשים רבות. כל אישה יודעת שאיפור רע הוא אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לאישה, אפילו יותר מדייט נורא.

1. טרנדים לא מתאימים לכל אחת

הבעיה: בכל עונה צצים להם טרנדים שונים בתחום האיפור – איפור מעושן, איפור בהיר ונקי, גבות מחודדות, מעוגלות, שימוש בצלליות נוצצות ועוד. הבעיה היא שלא כל טרנד מתאים לכל אחת והרבה פעמים מה שנחשב לטרנדי ואופנתי עליך יראה כמו איפור משעשע לפורים.

הפתרון: הכירי את את פנייך, למדי את האזורים היפים ששווה להדגיש ולהבליט אותם ולמדי גם מהי הדרך הנכונה עבורך לעשות זה. לדוגמה – עפרון עיניים יכול להקטין עין שקטנה גם כך, איפור מעושן וכבד יכול להראות שקוע ולא מחמיא אצל בחורה בעלת עפעף שקוע. איפור מעושן יכול גם להפוך לאיפור רע שיגרום לך להראות רעה, כמו מכשפה אם הוא מוגזם. הימנעי מיותר מדי סומק, משפתון בגוון שלא מחמיא לך, מגבות מאופרות בצורה לא טבעית או שפתון אדום עז שצובע גם את השיניים.

2. שימוש לא נכון בקונסילר

הבעיה: נשים רבות נוטות למרוח תחת העיניים קונסילר בגוון בהיר מדי, אבל התוצאה המתקבלת רק מדגישה את הפגמים שבאזור ומעניקה לו גוון אפור ובולט עוד יותר ואם לאחר מכן הן מפזרות פודרה הן אפילו מחמירת את המצב.

הפתרון: בכדי לקבל תוצאות טובות עליך לבחור בקונסילר בגוון ורוד-אפרסק, אשר יבטל את הגוון האפור. כדאי לברוח במוצר בעל מרקם קרמי שייספג וימרח היטב. 

3. שימוש מופרז בברונזר ומוצרי איפור המכילים מנצנצים

הבעיה: מוצרים משזפים ומנצנצים יכולים להוסיף למראה שלך הרבה זוהר וניצוץ. אבל את הרי לא רוצה להראות כמו כדור דיסקו. עליך לזכור כי כל אותם מוצרים גם מאוד מדגישים פגמים בעור. אם יצא לך חצ'קון את ממש לא רוצה שהוא גם ינצנץ למרחקים בנוסף לכל.

הפתרון: זכרי להשתמש במוצרים אלה במידה. העדיפי מוצרים על בסיס נוזלי, שיעניקו לעורך מראה זוהר אך טבעי. אל תמרחי את כל הפנים במוצרים, אלה בחרי אזור אחד או שניים והתמקדי בהם. אזורים מומלצים לדוגמה הם: אזור עצמות הלחיים או גשר האף. במקום להשתמש במברשות איפור, השתמשי בקצות אצבעותייך. כך תהיה לך שליטה טובה יותר באיכות מריחת המוצרים.

4. גזירת עור מת מסביב לאזור ציפורני האצבעות

הבעיה: נשים רבות סובלות מעודפי עור מת מסביב לציפורניים ולכן מחליטות לגזור אותו. מה שהן שוכחות זה שעודפי עור אלה צומחים שם מסיבה מסוימת. העור אמור להגן על הציפורניים מפני בקטריות וזיהומים.

הפתרון: במקום לגזור את העור, עליך לדחוס אותו פנימה כלפי הציפור. עשי זאת באמצעות מקל מיוחד שנועד לכך. עליך למרוח שמן מיוחד לציפורניים שירכך את העור בטרם תדחפי אותו ויאפשר לך לקבל תוצאות טובות. מומלץ למרוח את שמן הציפורניים על בסיס יומי, כך העור שצומח באזור לא יהיה קשה למגע ולתחזוקה.

5. מייקאפ בגוון לא מתאים

הבעיה: איפור רע לרוב מתחיל עם מייקאפ לא מתאים. נשים רבות מנסות להסוות כתמים, קמטים ופגמים בעור באמצעות שימוש מוגזם במייקאפ וקונסילר. התוצאה היא מראה לא מאוחד ולא מחמיא. על אחת כמה וכמה כאשר הן לא משתמשות בגוון שהותאם עבורן על ידי אשת מקצוע. שימוש בעודף מוצרי איפור בגוונים לא מתאימים יוצר מראה של מסכה שהודבקה על הפנים. הגוון המתקבל גם לא תואם את גוון הצוואר. כמו כן כמויות האיפור הגדולות נוטות לשקוע בתוך הקמטים ומדגישות אותם.

הפתרון: ראשית, תמיד הניחי לאשת מקצוע לעזור לך למצוא את הגוון המתאים לך וגם את המרקם המתאים לסוג העור שלך. לדוגמה: נוזלי, על בסיס שמן, מוצק יותר ועוד. בדקי היטב את הגוון שאת בוחרת וזכרי להתאים אותו לא רק לאזור הפנים אלא גם לצוואר, לחזה – לכל האזורים המתמזגים איתו. זכרי שזו לא הכמות אלא האיכות. מייקאפ טוב שמותאם לך בצורה מושלמת, לא דורש שימוש בכמות גדולה של חומר, ניתן להשתמש גם בכמות קטנה שתעניק לך כיסוי מושלם ויפה. 

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות