FEDEX

שירות לקוחות FedEx

FedEx הנה חברת השילוח הגדולה והמוכרת בעולם. החברה בעלת למעלה מ- 20 שנות ניסיון בעבודה עם ומול השוק הישראלי. כדי לשמר את מוניטין של חברה איכותית ויעילה, שירות לקוחות FedEx הוא מהמיומנים בעולם בטיפול מהיר ואפקטיבי בפניות לקוחות בטלפון ובמרכז שירות.

שירות טלפוני FedEx
שרות לקוחות FedEx פועל 24 שעות ביממה על מנת לתת שירות איכותי ללקוח מתי שנוח לו וזה מתוך ידיעה שגמישות בפניה למוקד שירות הנה הכרחית בכדי להעניק ללקוח את השירות הטוב והנעים ביותר.

מתי כדאי לפנות למוקד טלפוני FedEx?
• במוקד טלפוני FedEx ניתן בראש ובראשונה ליהנות מפירוט ברור ומדויק על מגוון השירותים שמציעה FedEx (החל ממשלוחים מדלת לדלת במשקלים קלים/כבדים, דרך משלוחים בשבת ועד משלוחים מהיום למחר לארה"ב, קנדה, מקסיקו ואירופה) והמחירים של כל אחד מהשירותים
• מוקד שירות טלפוני FedEx אף זמין לשם מתן ייעוץ כללי לשם מציאת שירות FedEx האידיאלי למשלוחים שלכם, תוך התחשבות בעלויות, גודל החבילות ויעד המשלוח
• ניתן להרים טלפון לשירות טלפוני FedEx גם על מנת לבצע בקשות איסוף למשלוחים
• כמו כן, שירות לקוחות FedEx כולל מוקד טכני שיעזור לכם לנהל את החשבון האישי שלכם באתר החברה, לעקוב אחר סטטוס החבילות שלכם ואף ייתן תמיכה טכנית לביצוע הזמנות משלוח

FedEx* אף זמינים במרכז שירות אשר נותן מענה פנים מול פנים לצרכי הלקוחות ומטפל בפניותיהם באופן מיידי.

על מנת לברר לגבי שעות פעילות מרכז שירות FedEx וכן לשם קבלת פרטים נוספים בנוגע למשלוחים דרך FedEx, התקשרו

לטלפון: 1-700-700-339