איך להראות רזה יותר מבלי לעשות דיאטה?

האם אפשר להראות רזה יותר בלי לרדת במשקל? האם חייבים דיאטה כדי שכולם יחמיאו לנו שירדנו במשקל? לפניכן טיפים לאיפור למראה רזה יותר

איפור הוא דבר נפלא. באמצעות איפור נכון, אישה יכולה ליהנות מעצמות לחיים מודגשות ויפות. כל אישה יכולה להבליט את עיניה ולגרום להן להראות גדולות ומאורות יותר. יכולה לטשטש פגמי עור, להדגיש שפתיים דקות ובאופן כללי לשנות את המראה הכללי. איפור מאפשר להשתנות מבלי להיעזר במנתחים או בפלאי הטכנולוגיה (דגש על הפוטושפ והפילטרים כמובן). אישה המעוניינת לעשות דיאטה ולרדת במשקל, יכולה גם להראות רזה יותר בעזרת איפור.

באמצעות איפור נכון, ניתן לגרום לפנים מלאות להראות רזות יותר. כל שעליך לעשות זה להקפיד על מספר כללים פשוטים.

הטריקים שיגרמו לפנים שלך להראות רזות יותר

 גוון השפתון שלך

כדי להעניק לגרום לעצמך להראות רזה יותר, חשוב לבחור בקפידה את גוון השפתון. במקום להשתמש בגוונים אדומים וכהים, מומלץ להשתמש בשפתונים בעלי גוון עדין עד נטרלי. שימוש בשפתונים בהירים יגרום לשפתייך להשתלב בטבעיות עם גוון עורך ויגרמו לפנייך להראות ארוכות יותר.

הדגשת עצמות הלחיים

עצמות לחיים גבוהות, מעניקות גם לפנים מראה ארוך ורזה יותר. זאת בעוד עצמות לחיים שלא מאופרות כראוי יכולות לגרום לפנייך להראות עגלות ומלאות יותר. כדי להעניק לעצמות הלחיים מראה מודגש וברור יותר, כדאי להשתמש בגוון סומק/ברונזר כהה יותר מגוון העור שלך. פעולה זו יוצרת הצללה. בכדי ללמוד בדיוק איך עושים זאת – לחצי כאן להנחיות.

פנים סמוקות תמיד נראות מלאות יותר. לכן, אם יש לך לחיים עגולות הסומק רק ידגיש זאת. אז חשוב להיות מאוד עדינות בשלב זה של האיפור. כדאי להיצמד לסומק בעל גוון טבעי וקל. סומק שיתמזג באופן טבעי עם פנייך וידגיש את עצמות לחייך.

הדגישי את איפור העיניים שלך

לקבלת מראה פנים ארוך יותר, חשוב לבצע כראוי את שלב איפור העיניים והשימוש בצלליות. שימוש במסקרה, איילינר וצלליות – יכול להעניק לפנייך מראה רזה יותר. בחירה בצללית המתאימה לגוון עינייך – תיצור מראה אחיד, טבעי ורזה יותר. שימוש נכון בברונזר בקו הלסת.

נשים הסובלות מסנטר כפול כדאי שישתמשו בברונזר על קו הלסת. מדובר בטריק של ממש. שימוש בגוון כהה יותר מצבע העור על קו הלסת, מטשטש את הסנטר ויוצר הצללה מחמיאה. חשוב לשים לב שלא להשתמש בברונזר כהה מדי או בולט מדי.

הימנעי מגבות דקיקות

נשים בעלות גבות דקות מדי, נוטות להראות מלאות יותר. רצוי לגדל אותן קצת, להעניק להן מראה טבעי ופראי יותר. פעולה זו תגרום לפנים להראות רזות יותר. עדיין חשוב לסדר אותן ולהקפיד לשמור על מראה נקי. אבל אם תחשבו על זה ותתבוננו בתמונות של דוגמניות חטובות – כמעט לכולן גבות עבות ובריאות. 

לחות טובה היא הבסיס למראה רזה יותר

נשים המקפידות להעניק לעור שלהן לחות טובה, נהנות גם ממראה רזה יותר. מדובר בחלק הכרחי בשגרת הטיפוח, השומר על מראה עור נקי, זוהר ובריא יותר. עור יבש ומוכתם פעמים רבות מדגיש אזורים שלא היינו רוצות להבליט בפנינו, ביניהם גם אזורים מלאים יותר.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות