חברת רנואר – רשת המתמחה באופנת בגדי נשים וגברים, מקפידה לספק ללקוחותיה שירות מהיר, יעיל ואמין. אנשי מוקד השירות עוברים הכשרה מסודרת, זאת על מנת שיוכלו להכיר בצרכי הלקוח, ולתת מענה באופן הטוב ביותר. מצוינות ואמפתיה הן מילות המפתח במוקד השירות.
מוקד טלפוני רנואר
אנשי המוקד הטלפוני של רנואר, מעניקים ללקוחות הרשת שירות טלפוני מהשורה הראשונה. ניתן להתקשר אל המוקד בכל בעיה או שאלה, ולקבל תשובה מהירה ומדויקת. אם למשל רכשתם בגד באחד הסניפים של רנואר, ואתם מעוניינים להחליף אותו או לקבל עליו החזר כספי – ניתן להתקשר למוקד ולתאם טלפונית היכן וכיצד ניתן לקבל את הזיכוי. במידה ולקוח מעוניין לעשות את הפעולה בסניף אחר, הוא יכול לעדכן בטלפון את שירות הלקוחות והם יעדכנו זאת במערכת.
מתן שירות במהירות
מוקד השירות הטלפוני של רנואר, מונה לא מעט נציגי שירות – מה שמהווה יתרון גדול. מספר רב של נציגים הוא כוח, כיוון שהוא מאפשר לענות על פניות רבות במקביל מבלי לפספס אף לקוח.
הלקוחות אינם צריכים להמתין זמן רב ונענים בזריזות, מה שגם מאפשר טיפול מהיר, מבלי לצבור כעסים מיותרים.
הבנה ללבו של הלקוח
נציגי מוקד השירות של רנואר לא מספקים פתרון, טרם הם מעודכנים בכל פרטי המקרה. נציגי השירות מתוודעים בדיוק למה שמטריד את הלקוח, מבקשים הסברים והבהרות נוספות במידה ויש מידע שחסר, ורק לאחר שהבינו את פרטי המקרה ואת צרכי הלקוח הם ניגשים לטפל בבעיה באופן יסודי, תוך הסכמה משותפת עם הלקוח שבסופו של דבר תוביל לפיתרון חיובי.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות Renuar בטלפון:
אנחנו כאן לכל שאלה :
טלפון : 1-800-255-225
שירות לקוחות בהודעות: 052-6289798
שירות וואטסאפ 054-5310306
בערוצים הדיגיטלים ( פייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ ): 8:30-18:00
זמני פעילות הצ'אט: ימים א-ה בין השעות : 8:30-18:00.