איך לרכך את כפות הרגליים ב-7 ימים?

כפות רגליים סדוקות ויבשות הן לא הדבר הכי מושך בעולם. הן גורמות לעור להראות זקן יותר מכפי שהוא באמת (וזה לא משנה בני כמה אתם). כפות רגליים קשות ולא מטופחות גם לא נעימות למגע ובאופן כללי פשוט לא אסתטיות. לרכך את כפות הרגליים זה דבר שדורש תשומת לב, התמדה ולפעמים גם כסף. רבים נוטים להתעצל ופשוט להזניח את כפות הרגליים.

גברים ונשים נוטים לטפח את כפות הרגליים שלהם רק בחודשי הקיץ. למה בקיץ? בגלל שרק אז אנחנו נוטים לחשוף את כפות הרגליים בסנדלים, כפכפים וכו.

אבל לרגליים שלנו מגיע טיפול מפנק לאורך כל ימות השנה. כן, גם כשבחוץ קר, גם באביב וגם כשהן מסתתרות בתוך הגרביים או בתוך נעל סגורה. לכפות הרגליים מגיע פינוק, על אחת כמה וכמה בגלל שאנחנו מבלים שעות ארוכות בעמידה על עליהן. בעבודה, בריצה אחר הילדים, בדייטים או בכל מקום אחר.

אז אם אין לכם תקציב לטיפולי פדיקור קבועים, זו עדיין לא סיבה להזניח את כפות הרגליים.

מתכון לפילינג ביתי לריכוך כפות הרגליים

בצעו טיפול זה בכל יום במשך שבוע שלם ותופתעו מהתוצאות. בכדי ליהנות מתוצאות טובות במיוחד, כדאי להקדיש לטיפול בכל ערב 15 דקות מזמנכם. זהו ללא ספק פרק זמן הגיוני למען מטרה טובה.

1. השרי את כפות הרגליים, למשך 15 דקות, באמבטיה חמימה. את האמבטיה עליכם להכין מכוס חלב אחת ו-5 כוסות של מים חמים.

2. הכינו פילינג לכפות הרגליים. השתמשו ב-4 כפיות מלח או סוכר ו-1/2 כוס שמן (שמן תינוקות, שמן קוקוס וכו).

3. השתמשו בפילינג שהכנתם לעיסוי כפות הרגליים בתנועות מעגליות. לא לחסוך בזמן או בחומר, עסו אותן מכל הלב.

4. לאחר שסיימתם לעסות אותן, שפשפו את כפות הרגליים עם אבן מיוחדת להסרת עור יבש. ניתן לרכוש את האבן או מוצר דומה בכל חנות פארם.

5. לפני שאתם הולכים לישון בלילה, מרחו אותן בשכבה עבה של קרם לחות לכפות הרגליים. אם אין לכם קרם מיוחד לכפות הרגליים, אתם יכולים להשתמש גם בווזלין.

6. לאחר שסיימתם למרוח את הקרם היטב, גרבו גרביים והשאירו אותן על כפות הרגליים לפחות ארבע שעות. רוצים לראות תוצאות של ממש ומהר? אז מומלץ להשאיר אותן למשך כל הלילה.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות