עור פנים מושלם בתוך 30 יום – זה אפשרי?

חולמות על עור פנים מושלם? לפניכן תוכנית שיקום לעור הפנים, שאם תקפידו לבצע אותה במשך 30 יום, תגלו עור פנים חלק יותר, זוהר יותר ונקי יותר

כל אישה חולמת על עור חלק, קורן, אחיד ובריא – בקיצור עור פנים מושלם. אבל הדרך להשגת עור מושלם, לא תמיד קלה או אפילו אפשרית בתקופות מסוימות.

יש מצבים ותקופות בחיים, בהם העור והגוף שלנו עוברים שינויים. לדוגמה: בזמן הריון, לאחר לידה, בגיל ההתבגרות, בגיל המעבר, ועוד מצבים בהם הגוף שלנו עובר שינויים הורמונליים. גם טיפוח לא נכון של העור עלול לגרום לנזק. כאשר העור שלנו לא מטופל כמו שצריך וכשנשים לא מאוזנות מבחינה הורמונלית, הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהופעת פריחות על גבי העור, אקנה, יובש, נקבוביות סתומות, נקודות שחורות – ועוד.

אז רגע לפני שאתן מרימות ידיים, קבלו "תוכנית שיקום לעור הפנים" לשיפור מראה עור הפנים. אם תקפידו למלא אחר כל ההוראות המופיעות בה – בתוך פחות מחודש קיים סיכוי גדול שתיהנו מעור פנים חלק וזוהר.

תוכנית שיקום לעור פנים מושלם ב-30 יום

1.  ראשית עליכן לבקר אצל רופא עור. זהו השלב הכי בסיסי להשגת עור פנים בריא ויפה. רופא העור יאבחן את סוג העור שלכן, יתאים לכן טיפול תרופתי במידת הצורך (אם אתן סובלות מאקנה, כתמי פיגמנטציה ועוד). במידת הצורך גם יפנה אתכן לביצוע בדיקות דם.

2.   עליך ללמוד לתרגל דבר מאוד פשוט – לא לגעת בפנים עם הידיים. זהו הרגל מגונה שרוב הנשים חוטאות בו ועצם כך מעבירות לעור הפנים אינספור חיידקים לאורך כל שעות היום. לכן נסי לעבור יום שלם מבלי לגעת בעור הפנים ואמצי את ההרגל החדש בחום.

3. מצעים נקיים. כבסו את את המצעים שלכן ומעתה הקפידו לעשות זאת אחת לשבוע. שכיבה על מצעים לא נקיים מזיקה מאוד לעור הפנים. שימו דגש מיוחד על ציפות הכרית.

4. נקו את המכשיר הסלולארי שלכן. עשו זאת באמצעות צמר גפן טבול באלכוהול. מכשירי הטלפון השונים דבוקים לפנים שלנו במשך שעות רבות ביום והם לרוב מלוכלכים מאוד. מעתה הקפידו לנקות אותם באופן קבוע.

5. תכשיר לניקוי עור הפנים. רכשו תכשיר לניקוי עור הפנים המכיל חומצה סליצילית, המסייעת בהבהרת עור הפנים ובקילוף תאים מתים. היא גם מצמצמת את מראה הנקבוביות.

6. לנגב כמו שצריך. התחילו לנגב את עור הפנים עם חולצת טי שירט רכה והפסיקו לנגב עם מגבת, שגם מכילה חיידקים רבים וגם שוחקת את העור.

7. טונר לעור. הקפידו לנקות את עור הפנים עם טונר המתאים לסוג עורך.

8. רטינול רק בלילה. הגבילו את השימוש במוצרים המכילים רטינול לשעות הלילה בלבד. בשעות הבוקר השתמשו במוצרי טיפוח שלא מכילים רטינול.

9. גם מכסים וגם מטפלים. תנסו לרכוש מוצרי איפור שגם מכסים את האקנה אבל גם מטפלים בו. קיימים מוצרים רבים שיכולים לבצע את שתי הפעולות והם תמיד עדיפים על מוצרים שרק מכסים אבל לא מטפלים בבעיה עצמה.

10. הקפידו לנקות הכל. התחילו להרגיל את עצמכן לנקות את מברשות האיפור אחת לשבוע, כך תמנעו את התפשטות החיידקים.

11. פחות שמן. הקפידו לא להשתמש במוצרי טיפוח המכילים שמנים רבים.

12. לנגב תמיד. אל תשכחו לנגב את הגוף ואת העור הפנים היטב לאחר המקלחת.

13. קרם הגנה שיספק הגנה טובה. התאימו את קרם ההגנה בו אתן משתמשות לעור הפנים, כך שיספק הגנה טובה. שלא יגרום לו להיות שמנוני או מנגד יבש.

14. לא לצאת בלי קרם הגנה. הקפידו כמובן למרוח קרם הגנה על הפנים בכל חשיפה לשמש.

15. תשקלו להחליף שמפו. אם אתן מבחינות בפצעונים המופיעים באופן קבוע, קרוב לאזור קו השיער על המצח – זה הזמן להחליף שמפו.

16. התאימו תזונה מתאימה. תשלבו בתפריט הרבה ירקות ירוקים, תצמצמו את המינונים של המזונות העשירים בסוכר והמעיטו לצרוך מוצרי חלב. נשים רבות טוענות כי הדבר מחולל פלאים.

17. פילינק מפנק. אחת לשבוע פנקי את עור הפנים בפילינג איכותי ויסודי, תוכלי לרכוש מוצר מוכן בחנות, לבצע את הטיפול אצל קוסמטיקאית או להכין פילינג לבד בבית.

18. לא לשכוח מסכה. הקפידו להשתמש במסכה לעור הפנים אחת לשבוע. התאימו את המסכה לסוג העור שלכן.

19. תנו לעור לנשום. לעולם אל תלכו לישון בלילה מבלי להסיר את האיפור לחלוטין.

20. שינה טובה מחוללת פלאים. הקפידו לישון כמו שצריך, השתדלו לישון לפחות 8 שעות בלילה. מחסור בשעות שינה משפיע מאוד על מראה העור. גם אם זה לא אפשרי, עשו מאמץ לתפוס אפילו תנומות קצרות במהלך היום וסופי השבוע.

21. מים הם הבסיס. הקפידו על שתיית מים מרובה בשעות היום. לפחות 8 כוסות מים ביממה, זה גם בריא לעור וגם בריא בכלל.

22. גוף בריא לעור בריא. תבצעו פעילות גופנית כשלוש פעמים בשבוע, זה נהדר לעור, לגוף ולנפש.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות