איך תחזירו את התשוקה לזוגיות?

בזוגיות ארוכה, טבעי לחוש שהתשוקה דעכה. השאלה היא איך מחזירים את התשוקה? יש כל מיני דרכים ואתם יכולים להירגע - אפשר להחזיר אותה

החיים שוחקים אותנו, את זה כולם יודעים. העבודה, הילדים, המטלות – כולם עושים את שלהם ולבסוף שוחקים גם את הזוגיות. בשלב זה נשאלת השאלה, אם ניתן להצית מחדש את התשוקה? האם אפשר למצוא בתוך השגרה המעייפת גם אינטימיות, קרבה ומשיכה? התשובה היא כן. אבל כמו כל דבר אחר בחיים, גם עוררות מחודשת של תשוקה בין בני זוג היא תהליך משותף הדורש גם עבודה.

זוגות בכל גיל חווים שחיקה בזוגיות. ליתר דיוק, כמעט כל זוג שתקופת ירח הדבש מאחוריו, יגיע לשלב השחיקה. זה לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, בסופו של דבר רוב הסיכויים שתגיעו לנקודה הזו ואז תעמוד בפניכם הבחירה – האם לנסות לעבוד על הקשר או לא.

לפני הכל – האם יש בכם רצון?

בטרם תצאו לדרך ותיישמו שיטות שונות לשיפור התקשורת והזוגיות, רצוי שתבדקו שיש בכם את הרצון לחולל את השינוי. חשוב להבין שאם התשוקה שלכם מתה בגלל שאהבה שלכם מתה – יהיה לכם קשה לעורר את התשוקה. חשוב לפני הכל להיות כנים עם עצמכם ועם בני הזוג. זוגות רבים בוחרים לצאת לתהליכים ואפילו לטיפולים זוגיים, כאשר אין להם בכלל רצון, כשהם כלל לא רתומים למאמץ. זהו כישלון צפוי מראש.

אבל אם לשני הצדדים יש רצון ויש בהם תקווה – יש סיכוי טוב שתצליחו להצית את הלהבה מחדש. כל מה שצריך זה תוכנית פעולה וקצת עזרה חיצונית.

תוכנית להחזרת התשוקה לזוגיות

  1. השגרה היא רעה – כאשר נכנסים לשגרה, המשיכה והתשוקה מתחילות לארוז את חפציהן ועוזבות את הבית. אין מה לעשות, לרוב אנחנו חשים פרפרים בבטן מכל מה שלא מוכר, מרגש ומסקרן. אנחנו חשים בנוח, רגועים ושקטים עם המוכר והנוח. אנחנו יכולים לאהוב את בני הזוג מאוד, אבל ככל שנכיר אותם לעומק יותר זמן, הקשר יסעיר אותנו פחות.

    הפתרון: יוצאים מהשגרה, מנסים לשמור על מרכיב ההפתעה, על הסקרנות ועל כל מה שמרגש, גם אם צריך לייצר את זה בצורה מלאכותית בהתחלה. חשבו על הדברים שרגשו אתכם בתחילת הדרך וחזרו לעשות אותם. לדוגמה: שלחו הודעות טקסט שובבות או רומנטיות. הפתיעו עם פתקים , כוס יין ומתנות קטנות. תפלרטטו ככה סתם, באמצע היום. צאו לדייט ספונטני, סרט, מסעדה, מבלי לתכנן יותר מדי, ועוד.

  2. כשהשיחות הופכות ריקות – מבלי ששמתם לב התחלתם לדבר רק על מי לוקח את הילדים לחוג. רבים על מה שהיה בארוחת שישי אצל אמא שלה. מתווכחים על מה שהוא קנה בסופר. צוחקים רק מהבדיחות בוואטסאפ של הכיתה. שכחתם מה זה לדבר באמת.

    הפתרון: חוזרים לדבר. הכוונה היא לדבר על החלומות שלכם, הרצונות, התחביבים, מוזיקה, סרטים, כל הדברים שנהגתם לדבר עליהם כשרק הכרתם. תדברו על מה שעושה לכם טוב, מה שעושה לכם רע. תספרו לבני הזוג על הפנטזיות שלכם. תדברו עוד ועוד ותתקרבו בחזרה.

  3. הקשבה וכבוד – זוכרים את שני הדברים החשובים האלה? בטוחים? כי זוגות רבים שוכחים. שוכחים להקשיב לבני הזוג ואפילו שוכחים להתייחס אליהם בכבוד.

    הפתרון: חוזרים להקשיב באמת. כאשר בני הזוג מדברים מביטים בהם ולא בטלפון. מנסים להבין מה הם רוצים, למה הם זקוקים, מה אנחנו יכולים לעשות עבורם. לא מקטרים על כל דבר שהם מבקשים או אומרים. מכבדים אותם, לא עונים בצעקות, מגיבים תמיד בנועם. מעניקים להם את התחושה שיש כאן מישהו עבורם, נותנים להם ביטחון. אל תתפרצו אל דברי בני הזוג, הניחו להם לסיים לדבר.

  4. שיפור התשוקה אצל האישה – נשים רבות סובלות מתופעות שונות המשפיעות על רמת העוררות שלהן, מצב הרוח, תחושת ההנאה והחשק ביחסים אינטימיים. הסיבות לכך רבות: שינויים הורמונליים בזמן גיל המעבר, לאחר לידה, מתח בשרירי הגוף, ועוד. אותם מצבים גורמים לאישה לחוש פחות מושכת, להתרחק מבן הזוג, להיות בסטרס ועוד.

    הפתרון: שימוש במוצרים טבעיים, המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות, לסיוע במצבים מהסוג הזה. כמו "שמן אמור", שמן סקס לנשים מבוסס על קאנביס, ללא צורך במרשם רופא. השמן מיועד לשימוש חיצוני ויכול לגרום לתחושת רגיעה, להעצים את תחושת המגע, לעורר תשוקה מוגברת ועוד. עוד ניתן למצוא תוסף תזונה בשם ונוסיל, מעורר חשק מיני אצל נשים, המתאים לנשים בגיל המעבר ולאחר לידה. זוהי פורמולה חדשנית העושה שימוש בחומרים פעילים מצמחי מרפא. הפורמולה מסייעת לנשים המתמודדות עם ירידה ברמת הגירוי והמשיכה, שינויים במצב הרוח, ועוד.

  5. שיפור התשוקה אצל הגבר – גם גברים מתמודדים עם שינויים במערך ההורמונלי שלהם לאורך השנים וגם עם תופעות שונות כמו אין אונות, חוסר איזון הורמונלי ועוד. למצב זה השפעה ישירה על מערכת היחסים הזוגית. הגבר יכול לחוש חוסר ביטחון, ירידה בדימוי העצמי, להימנע ממגע וממצבים אינטימיים.

    הפתרון: תוסף תזונה 100% טבעי לגבר בשם ויפאליס (ויאגרה טבעית), הכמוסות טבעיות מאושרות לשימוש על ידי משרד הבריאות ויש להן ניסיון טיפולי קליני רב שנים. ויפאליס הוא מוצר בעל סגולות ייחודיות. הוא יכול לאזן את המערכת ההורמונלית ורמות הטסטוסטרון. המוצר יכול לחזק את זרימת הדם הפריפרית ולשפר את התפקוד הווסקולארי.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות