עונות הינה רשת ביגוד אופנה ישראלית לנשים, שעושה מאמץ ניכר על מנת לגרום לכל לקוחה לחייך. אנשי המוקד הטלפוני של עונות, פועלים מתוך שליחות אמיתית לספק ללקוחות את מבוקשן, באמצעות מתן שירות אדיב, יעיל ומקצועי. הם מקשיבים לכל הערה והארה בסבלנות ובתשומת לב רבה, ומעבירים אותן הלאה בכדי שניתן יהיה לתקן, ולהפוך את השירות למוצלח אף יותר.
מהו המידע שניתן לקבל במוקד?
נציגי השירות במוקד הטלפוני של עונות, מספק ללקוחות החברה מידע רלוונטי אודות סניפי הרשת, הקולקציות החדשות, מועדון הלקוחות וכו'. גם במידה ולקוחה מעוניינת לקבל תשובות לשאלות מורכבות יותר, או למשל לעדכן את פרטיה, היא יכולה לחייג את מספר הטלפון של עונות ולקבל את כל הפרטים מנציג שירות. בפנייה בטלפון יש להקפיד על ניסוח ענייני ככל האפשר, המפרט את כל פרטי המקרה,על מנת שניתן יהיה להשיב באופן המדויק ביותר.
מתי נציגי השירות יחזרו אליכן?
במידה והצפתן בעיה שמצריכה בדיקה מעמיקה יותר, או שהזמנתן מוצר מסוים והינכן מצפות להגעתו לחנות – השאירו פרטי התקשרות, על מנת שנציג שירות מנוסה יחזור עם המענה המתאים. כמו כן, במידה והבעיה היא בתחום טיפולו של נציג ספציפי, ייתכן ותתבצע העברה בו במקום או שהוא יחזור אליכן בעצמו בהקדם, ויספק את כל המידע הנדרש.
רשת עונות מעניקה לכל לקוחותיה יחס אישי, ועושה שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לרצות כל אחת מכן, ללא בידול.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות עונות
בטלפון: 054-3366063