קבוצת Golf&co הינה אחת החברות הקמעונאיות המובילות בארץ בתחום אופנת הלבשה, ואופנת הבית – טקסטיל ועיצוב. היא מונה שמונה רשתות מוכרות, והן: Golf, Golf&co, Max Moretti, פולגת, Golf Kids, אינטימה ו – Blue Bird. שירות הלקוחות של קבוצת Golf&co, מספק מענה יעיל ומהיר ללקוחות החברות המופיעות לעיל, באמצעות מוקד השירות הטלפוני.
מוקד שירות טלפוני
המוקד הטלפוני של Golf&co מכשיר את אנשיו להעניק ללקוחות הרבים את השירות הטוב ביותר. אנשי השירות משוחחים עם הלקוחות בגובה העיניים, במטרה להבין באמת את צרכיהם, ולנסות לספק להם את המענה המתאים ביותר תוך זמן קצר. הרבה אמפתיה וסבלנות נדרשים על מנת להפוך כל לקוח למרוצה, על כן החברה בוחרת להעסיק במוקד רק אנשים שהינם בעלי מוטיבציה ויחסי אנוש ברמה גבוהה.
מתי כדאי לפנות למוקד?
נציגי שירות הלקוחות, יכולים להעניק פתרונות מגוונים למקרים שונים. אם לדוגמא הלקוח הינו בעל כרטיס מועדון לקוחות fashion card, הוא יכול לברר עם המוקד יתרה ותוקף באמצעות הזנת מספר חבר, לעדכן את פרטיו במידת הצורך, ולדווח על אבדן כרטיס. אם הלקוח רכש מוצר בחנות המתנות הוירטואלית של Golf&co, ומעוניין לשנות את כתובת השליחה או לברר פרטים נוספים בנוגע להזמנה – גם אז מומלץ לחייג את מספר הטלפון של Golf&co ולהיענות בידי נציג שירות מנוסה.
האם מספר הפניות ללקוח מוגבל?
נציגי השירות תמיד ישמחו לעמוד לרשותכם. ניתן ליצור קשר עם המוקד שוב ושוב, ולהציף בפניו עוד שאלות, הצעות ובקשות. החברה מאמינה שבאמצעות לקוחותיה היא יכולה רק להשתפר, על כן מספר הפניות אינו מוגבל – אלא ההיפך. אל תהססו ליצור קשר.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות Golf&co
בטלפון: מענה טלפוני : 073-7099999
א׳-ה׳ 9:00-17:00 בשישי ומוצ"ש סגור700-470