חברת הביגוד Castro מספקת ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה, העומדת בסטנדרטים בינלאומיים.
לאנשי מוקד השירות מטרה עליונה – והיא שביעות הרצון של הלקוח, על כן הם עושים מאמץ לענות על צרכי הלקוח במהירות וביעילות מרבית.
מוקד טלפוני Castro
באמצעות חיוג אל מספר הטלפון של קסטרו, תוכלו לשוחח עם נציגות מוקד טלפוני Castro המעניקות ללקוחות הרשת שירות טלפוני אמין ואיכותי. בכל שאלה או בעיה, ניתן ליצור קשר עם המוקד ולקבל מענה מדויק.
מומלץ לטלפן למוקד כאשר אתם מעוניינים לבצע הזמנה למקום שאליו הגישה מוגבלת, או לשנות את אופן השילוח. בשיחת טלפון אחת, ניתן לתאם עם החברה מקום איסוף קרוב – אליו תישלח ההזמנה, או לחלופין לבקש לאסוף אותה מאחת החנויות הקרובות לביתכם. כמו כן, במידה והינכם מעוניינים להחזיר או להחליף את ההזמנה, מוקד שירות הלקוחות שלCastro ישמח לסייע לכם.
ניתן להיעזר במוקד הטלפוני גם בכדי לרכוש כרטיס חבר של Castro- המכונה CU, המאפשר לקבל הטבות גם ברכישה רגילה וגם ברכישה בחנות אונליין. אם הלקוח מעוניין לרכוש את הכרטיס או לעשות בירורים לגביו – כמו קבלת מידע אודות הנקודות שנצברו וכיצד ניתן לעשות בהן שימוש, הוא יכול ליצור קשר בטלפון עם מרכז שירות Castro ולקבל את התשובות לכל השאלות הללו.
מתי אנשי שירות הלקוחות של Castro יפנו אליכם?
במידה והינכם בוחרים לעשות הזמנה בחנות אונליין של Castro, והזמנתכם לא התקבלה במערכת מסיבות שונות, מוקד שירות הלקוחות יצור איתכם קשר על מנת לבטל את העסקה. מקרה המצריך ביטול עסקה יכול להיות מוצר שאזל מן המלאי, או פרטי אשראי/ פרטים מלאים שהזנתם ולא נקלטו במערכת.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות Castro
בטלפון: 077-605-1889