חוסר חשק מיני אצל נשים: מה עושים?

מדוע מופיע חוסר חשק מיני אצל נשים? מה הקשר של חוסר איזון הורמונלי לתופעה? איך צמחי מרפא מסייעים? האם זה קורה רק אצל נשים בגיל המעבר? ועוד

חוסר חשק מיני אצל נשים, היא מהתופעות הנפוצות אצל נשים בגיל הפוריות בתחום התפקוד המיני. תופעה זו מוכרת לנשים רבות בגילאים שונים. תופעה רחבה זו לא זוכה לחשיפה גבוהה, מאחר ונשים רבות מעדיפות להצניע את העניין. זאת לא בצדק, מאחר ויש מה לעשות. ניתן בהחלט לשנות את המצב ולהחזיר את החשק המיני לנשים לקדמותו.

מדוע יורד החשק המיני הנשי?

הסיבות העומדות מאחורי ירידה בחשק המיני אצל נשים עשויות להיות מגוונת ומורכבות. והחשק עלול להיות מושפע מהיבטים הורמונליים (גיל המעבר, לאחר לידה ועוד), רגשיים, פסיכולוגיים ועוד. המורכבות האישית אצל כל אחת שונה וייחודית. אולם התחומים המרכזיים לרוב הם כאמור שינויים ברמה הורמונלית וכן מצבים רגשיים כאלו או אחרים.

איזון הורמונלי להגברת החשק המיני

מאחר ולמאזן ההורמונלי הנשי יש משקל גבוה ביחס לחשק מיני, הוא מהווה את אחד הפתרונות היעילים לנושא. איזון הורמונלי עשוי גם לספק מענה לסוגיות נוספות. בכך הוא מהווה פתרון כולל להיבטים שונים אצל האישה. השאלה כיצד משיגים איזון הורמונלי? כאן התשובות מעט יותר מורכבות, מאחר ויש להבין את השינויים ההורמונליים בצורה אישית. כמו כן להבין מה ההשפעות של ההיבטים הרגשיים ולהיפך. על פי זאת יש להתאים טיפול אישי.

צמחי מרפא וחוסר חשק מיני אצל נשים

אחת הדרכים הנפוצות לסיוע באיזון הורמונלי, כדי לסייע באיזון החשק המיני – היא שימוש בצמחי מרפא. ישנם מספר צמחי מרפא מוכרים ונחקרים ביכולתם להשפיע על הציר ההורמונלי השני ובכך להביא לאיזון תהליכים, הגברת חיוניות ומצב רוח והגברת החשק המיני. גם תוסף התזונה ונוסיל, עוזר לעורר חשק מיני אצל נשים בגיל המעבר או בגלל בעיות הורמונליות.

כיצד צמחי מרפא מסייעים לחוסר חשק מיני אצל נשים?

פעולתם של צמחי המרפא עדינה. הם עוזרים לאיזון על ידי עידוד תהליכי חילוף חומרים ותהליכים הורמונליים בצורה ישירה. יתרונם הגדול של צמחי מרפא, הוא בכך שהם פועלים על מערכות הגוף השונות ולא משבשים אותם.

איך מתח משפיע על חשק מיני?

כאשר אנו במתח גבוה או כרוני הגוף שלנו פועל אחרת. לחץ הדם עולה, רמות הסוכר עולות והדריכות בשרירים עולה. גם היבטים מחשבתיים מעסיקים אותנו ואנו נמצאים במצב של עוררות ומגננה – במילים אחרות עצבניים וחסרי מנוחה. מצבי מתח, הם תופעה טבעית שנועדה במקורה לסייע לנו במצבי חירום קיצוניים. אולם הבעיה הגדולה היא כאשר המתח מופיע כל יום, כל היום. מתח שכזה לא מאפשר לנו בכלל פניות לדברים אחרים. מכאן הדרך לירידה בחשק המיני – קצרה.

סטרס כרוני משפיע בדרכו גם על היבטים ההורמונליים. כך נוצר מצב של מעגל קסמים שלילי, בו מתח משבש את הפעילות ההורמונלית התקינה וזו בתורה מגבירה את תחושת המתח וחוסר האיזון הנפשי. זו הסיבה המרכזית והיתרון הגדול של צמחי המרפא, המסוגלים לספק מענה מקיף הן להיבטי סטרס והן להיבטים הורמונליים. בכך הם מהווים חלופה ופתרון טבעי אידאלי לכל מצב של היעדר חשק מיני על רקע אותן סיבות.

סיכום

היעדר חשק מיני אצל נשים היא תופעה נפוצה ושכיחה. לרוב היא נגרמת על רקע הורמונלי ורגשי (מתח כרוני וכו'). הדרך הטבעית היעילה ביותר לטיפול, היא על ידי צמחי מרפא שונים כמו שיח אברהם (ויטקס), אנג'ליקה סינית, דיאסקוראה, דמיאנה ועוד, לפרטים נוספים על שמן אמור, שמן סקס מבוסס על צמח הקנאביס לנשים, לחצו כאן

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות