מיטב היא חברה להשקעות הפועלת בארץ מזה עשרות שנים, ומתמחה בהתאמה אישית של קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה, עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. סכום הנכסים בהם מטפלת החברה עולה על 100 מיליארד שקלים, והיא נחשבת לחברת ההשקעות המובילה והגדולה בארץ.
שירות הלקוחות והיחס האישי
במיטב בית השקעות שמים דגש מיוחד על יחס אישי וטיפול מקצועי בלקוח, כדי לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה מצדו. בין החשובים שבשירותי החברה עומד שירות לקוחות טלפוני פעיל. נציגי קו הטלפון של מיטב עברו הסמכה ארוכה ומקצועית, וממשיכים את הקו שהתוותה החברה לגבי ייצור אמינות בהעברת המידע לכל מי שפונה אליה.
מה מציע הטלפון של מיטב?
בחיוג מספר הטלפון של מיטב נהנים המתקשרים מקבלת מידע רב, מטיפול בבעיות קיימות, וכן מקבלים מענה על שאלות למעוניינים בהצטרפות לחברה. מספר הטלפון של מיטב הוא הכתובת למידע כללי, ליועצי השקעות, לגמל ולפנסיה. נציג אנושי הוא המפנה את השיחה לסוג הטיפול המתאים, ובכך חוסך דקות המתנה ארוכות המאפיינות מערכי שירות לקוחות טלפוני של חברות רבות.
מיטב – מצטיינים במערך שירות לקוחות
מתוך ההכרה בצרכי הלקוח, שעות הפעילות של המוקד הטלפוני באגף שירות לקוחות הורחבו לאחרונה, וכעת ניתן לדבר עם הנציגים של מיטב בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-20:00, ובימי שישי בין השעות 8:30-12:30.
צריכים את הטלפון של מיטב? חייגו
משרדי מיטב דש
מענה טלפוני ללקוחות גמל ופנסיה 3366*
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00
קבלת קהל ללקוחות גמל ופנסיה,
קבלת לקוחות בכפוף לתו הירוק בלבד (מחוסנים/מחלימים/בדיקת קורונה שלילית עדכנית)
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00
מגדל צ'מפיון, דרך ששת הימים 30, בני ברק – קומה 23
משלוח דואר: ת.ד 2442 בני ברק, 5112302