מגדל שוקי הון היא מהחברות הגדולות והוותיקות בארץ בתחום ההשקעות, והיא מציעה ללקוחותיה שירותי בורסה, קרנות השתלמות ונאמנות, קופות גמל, ניהול תיקים, פנסיה, חסכון ועוד. במרוצת השנים צברה החברה ידע וניסיון רב, המאפשרים לה להוביל בראש של בתי ההשקעות בארץ.
הוגנות לפני הכל
שירות לקוחות טלפוני עשוי להיות לפעמים לטורח על הלקוח. מגדל שוקי הון עושה הכל כדי שהלקוח ירגיש בנוח עם רגע ההתקשרות לקו הטלפון של החברה. נציגי השירות מפעילים אוזן קשבת, ומתאימים לצרכי הלקוח את השירותים המוצעים באופן ממוקד. בכך הופכת חווית ההתקשרות עם מספר הטלפון של החברה לנעימה יותר, והלקוח יוצא נשכר מהשיחה.
אגף שירות לקוחות מקצועי
נציגי השירות במוקד הטלפון של מגדל שוקי הון זמינים בימי ראשון עד חמישי מ-8:00 עד 18:00, ובימי שישי וערבי חג מהשעה 8:00 עד 12:00. במקרה של התקשרות לאגף שירות לקוחות שלא בזמן שעות הפעילות, ניתן להשאיר הודעה קולית. בין תחומי הטיפול והמענה לשאלות: אבטחת מידע, מידע על מניות, דו"חות, מיסוי, טפסים, פיצויים ועוד ועוד.
נציגי מגדל שוקי הון – המומחים במתן שירות לקוחות טלפוני
נציגי השירות מתמחים בתחומם, ונכונים לסייע בכל סוגי הפניות. שמירה על סודיות היא מאבני היסוד של החברה, מתוך הכרה ברגישות המידע וכבוד ללקוח. במבחן התוצאה, היחס האישי והאיכות מראים ששיתוף פעולה בין הלקוח לנותן השירות סוללים את הדרך הנכונה לקיום ארגון יצרני ויעיל.
צריכים את הטלפון של מגדל שוקי הון?
חייגו 03-519-4111