איפור עיניים עייפות: טיפים למראה מואר

איך תאפרי עיניים עייפות לאחר לילה ללא שינה? איך תראי ערנית כשכל מה שבא לך זה לישון? איפור עיניים עייפות יכול לחולל מהפך כשאת גמורה מעייפות

זה קורה כמעט לכל אישה בעולם, בכל גיל. אנחנו מתעוררות בבוקר עייפות, לאחר עוד לילה ללא שינה, כשאנחנו נפוחות והעיניים שלנו נראות טרוטות, חצי סגורות ולא ממש בורקות ומרשימות. זה לא משנה מה הסיבה לכך (כי הילד בכה בשלוש לפנות בוקר? כי יצאת לדייט וחזרת מאוחר? עבדת על פרזנטציה עד אור הבוקר? כי תפסת שפעת? אולי עשית בינג'?). זה בדיוק הרגע לאיפור עיניים עייפות שיציל את המצב.

בסופו של דבר, אף אחת לא מעוניינת לצאת מהבית כאשר היא נראית עייפה ומותשת. אבל למרבה הצער, העיניים שלנו מסגירות את מה שעשינו בלילה פעמים רבות, ליתר דיוק את מה שלא עשינו – לא ישנו מספיק. זה לא משנה מה נלבש ואיזה חיוך רחב נחייך – העיניים שלנו חושפות את העייפות שלנו.

לעומת זאת, עיניים פקוחות ומאורות, גורמות לנו להראות חיונית, אנרגטיות ויפות. לכן, גם כאשר אתן עייפות חשוב לדעת איך לגרום לעיניים שלכן להראות במיטבן.

זה הזמן להודות לאל (ולחברות הקוסמטיקה) על המצאתם של מוצרי האיפור. איפור נכון של אזור העיניים, הוא בדיוק מה שאתן צריכות כדי להסתיר לילה ללא שינה, סימני העייפות וכדי להראות ערנית ורעננה.

איפור עיניים עייפות למראה עיניים מואר

  1. הדרך הכי טובה להתחיל היא בהדגשת הפינות הפנימיות של העיניים, אזור תעלת הדמעות.
  2. עליכן לבחור בצללית בגוון ורוד. גוון בהיר הוא גוון המתאים לכל סוגי ה-undertones (צבע העור התחתון).
  3. שימוש בגוון בהיר, יגרום לעיניים שלכן להראות פקוחות ומאורות יותר באופן מידי, ללא הרבה מאמץ.
  4. זכרו להתרחק במצב כזה מצלליות בגוון מוכסף, העלולות רק להבליט את העייפות שלכן ואת הסימנים הכהים באזור העיניים. צלליות בגוונים מהסוג הזה בעצם יספקו לכן תוצאה הפוכה מזו שאתן מעוניינות להגיע אליה.
  5. הקפידו לבחור במוצרי איפור בעלי מרקם קל ולא כבד (כגון אבקה. זאת בניגוד לקרמים או נוזלים).
  6. אל תשכחו להשתמש במסקרה, שתהפוך את הריסים שלכן לארוכים, בולטים ויפים.
  7. השתמשו גם באיילינר אם אתן אוהבות, אבל רק על גבי העפעף העליון. זהו מוצר שיכול לסייע בהדגשת קו הריסים. פעולה זו יכולה לסייע במראה עיניים פקוחות כשיודעים איך למרוח אותו כראוי. 

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות