אפשר לפתוח שני חשבונות וואטסאפ במכשיר אחד?

אנשים רבים מעוניינים לפתוח שני חשבונות וואטסאפ במכשיר אחד או מעוניינים במספר וירטואלי, ניהול מספר חשבונות טלגרם ועוד. בואו לקרוא איך עושים את זה

בוואטסאפ, בטלגרם ובעוד אפליקציות מסרים נוספות – תדרשו לאמת את חשבונכם עם מספר טלפון סלולרי ישראלי. פעמים רבות המספר שלכם כבר משמש אתכם לחשבון אחר, לכן אתם זקוקים למספר סלולרי נוסף, אליו תוכלו לקבל קוד אימות, על מנת להתחיל להשתמש באפליקציה. מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם באתר SMS4FREE – השכרת מספר וירטואלי.

מדובר בשירות ישראלי אמין ובטוח, באמצעותו תוכלו לשכור מספר סלולרי ישראלי, לבצע אימות והרשמה לכל אפליקציה או חשבון שתרצו. אין צורך לקנות סים או מכשיר טלפון חדש, פשוט מקבלים מספר נוסף ויכולים מיד לבצע אימות. בתוך שניות תוכלו לפתוח שני חשבונות וואטסאפ או כל חשבון אחר שתרצו.

הצורך בפתיחת שני חשבונות וואטסאפ במכשיר אחד, קיים אצל אנשים רבים. מדובר בצורך טבעי בעידן בו אנו חיים, כאשר עבודה וחיים פרטיים מתנהלים דרך הרשתות החברתיות. בימים בהם העבודה, המשפחה, המסגרות החינוכיות, החברים – כולם מתרכזים ומתמזגים אל אותם אמצעי תקשורת – וואטסאפ, SMS, פייסבוק, טלגרם ועוד. כך קורה שהודעות מהבוס מתבלבלות עם הודעות מהגן של הילד, הודעות לאישה נשלחות אל קבוצת הוואטסאפ של הכיתה – וזה במקרה הטוב. שלא לדבר על ההטרדות מחוץ לשעות העבודה, על ההודעות שמגיעות מלקוחות בשעות הערב וסופי השבוע, שיחות טלפון בשעת לילה, ועוד.

הצורך לבצע הפרדה ולפתוח חשבון וואטסאפ נוסף על אותו מכשיר – קיים אצל כולנו. יש המעוניינים גם להגדיל ולהשתמש גם במספר וירטואלי, לפתוח טלגרם נוסף, להשתמש בוואטסאפ חסוי, מספר טלפון חסוי ועוד. אנשים רוצים את הפרטיות שלהם בחזרה, את השפיות והכל מתחיל במכשירים הניידים שלנו. לפעמים גם פשוט יש תקלות, אנחנו לא מצליחים לקבל הודעות גם אם אנחנו רוצים ולא מוצאים לכך פתרון.

אז אם גם אתם מחפשים דרכים לשמור על דיסקרטיות ופרטיות בטלפון. אם גם אתם מחפשים פתרונות לבעיות טכניות – אנחנו כאן כדי לעזור.

איך פותחים שני חשבונות וואטסאפ במכשיר אחד?

אפליקציית parallel space מאפשרת לכם לפתוח שני חשבונות נפרדים של אותה האפליקציה על מכשיר הטלפון. כך תוכלו לפתוח שני חשבונות טלגרם, שני חשבונות וואטסאפ, שני חשבונות פייסבוק, שני חשבונות גטקסי, שני חשבונות עלי אקספרס ועוד. יכולים להיות לכם שני חשבונות שונים – על אותו מכשיר. רוצים יותר משני חשבונות וואטסאפ? אין בעיה. אתם יכולים לפתוח כמה חשבונות וואטסאפ שתרצו. אתם יכולים לפתוח שני חשבונות טלגרם, שלושה חשבונות טלגרם ועוד.

1. נכנסים ל-play store ומורידים את האפליקציה.

2. מקבלים את ההתקנה ובוחרים את האפליקציות שתרצו ליצור עבורן שני חשבונות (לדוגמה שני חשבונות Whatsapp).

3. לאחר שתלחצו על האייקון של האפליקציה שבחרתם, ייפתח לכם מסך חדש, זהו מסך ההתחברות לאפליקציה. זה לא אומר שהוא מתנתק אתכם מהחשבון שאתם מחוברים אליו, אתם פשוט מתחברים לחשבון החדש כעת. עליכם להתחבר כפי שאתם עושים תמיד, לאמת את החשבון שלכם ולסיים את תהליך ההתחברות.

4. החל משלב זה, האפליקציה תפעל ברקע ותשלח לכם הודעה בכל פעם שתקבלו הודעה בחשבון החדש שפתחתם.

5. ניתן ליצור קיצור דרך לחשבון החדש, על ידי לחיצה ארוכה על האייקון וגרירתו אל מסך הבית (זה לא עובד בכל המכשירים).

רוצים לראות איך זה עובד?
צפו בסרטון הדגמה של Elchanan shuky Shukrun שעלה על השיטה לפני שנים:

איך מגדירים שני חשבונות טלגרם באותו מכשיר?

אם יש לכם יותר ממספר טלפון אחד ואתם רוצים שני חשבונות טלגרם באותו מכשיר, זה כבר ממש קל.

  1. פותחים את האפליקציה ולוחצים על הוסף חשבון.
  2. לאחר מכן יש להזין מספר טלפון שברצונכם לקשר אל החשבון הנוסף.

איך פותחים מספר וירטואלי לקבלת SMS?

יש לכם טלפון כשר ואתם חייבים לקבל הודעת SMS? אתם רוצים לקבל הודעות טקסט באופן דיסקרטי למספר שהוא לא מספר הנייד שלכם? אתם לא בארץ ולא מצליחים לקבל הודעות סמס? יש פתרון מושלם למצב הזה – מספר וירטואלי לנייד.

מדובר במספר וירטואלי סלולארי ישראלי, המשמש לקבלת הודעות SMS. ההודעות שתקבלו יגיעו אל האזור האישי שלכם באתר והן יכולות גם להגיע הישר אל תיבת המייל שלכם. המספר הווירטואלי יודע לזהות ולקבל טלפונים מכל הסוגים: הודעות סמס מהבנק, קופת החולים, אתרי אינטרנט, משרדים ממשלתיים, טלפונים מחברים, מהעבודה- מכל מקום.

כך אתם יכולים להיות שקטים שתקבלו כל הודעת SMS – גם כאשר אתם לא יכולים לקבל הודעות.

איך נרשמים?

נכנסים לאתר sms4free ונרשמים בחינם.

בוחרים מסלול מועדף עבור המספר הוירטואלי שלכם:

  1. מסלול בסיסי, המאפשר לכם לקבל הודעות SMS לחשבון האישי שלכם באתר.
  2. מסלול משודרג המעביר את כל הודעות ה-SMS שלכם ישירות אל תיבת המייל שלכם.

לפתיחת חשבון ללא עלות – לחצו כאן

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות