Golbary הינה רשת ביגוד אופנה לנשים מהמובילות בישראל, בעלת מוקד שירות לקוחות מהמובילים בארץ. אנשי מוקד השירות של Golbary, משקיעים מחשבה ומאמצים רבים על מנת לספק ללקוחות הרשת את המענה הטוב והמהיר ביותר בכל פעם. כך הם מסוגלים להפוך לקוחה לא מרוצה ללקוחה נאמנה, באמצעות טיפול מסור לשביעות רצונה.
מוקד שירות טלפוני – Golbary
מוקד השירות הטלפוני של רשת Golbary, מאפשר ללקוחות החברה להתעדכן בכל הפרטים החמים: מי שמחייגת את מספר הטלפון של Golbary תוכל לקבל מידע על בגדים חדשים בקולקציה שזה עתה הגיעו לסניפים, סיילים מטורפים ועוד. אך לא פחות חשוב מכך, נציגי השרות זמינים לטפל בבעיות ובקשות מסוגים שונים. הלקוחה שעברה חווית קנייה מסוימת ומעוניינת לשתף בה את המוקד, תתבקש למסור את פרטיה המלאים, באיזו חנות ביקרה, במידה והיו פריטים חסרים – באלו פריטים מדובר, איך הייתה הקולקציה בעיניה, מהי רמת השירות לדעתה, ולבסוף הערות כלליות אם יש. כל פנייה מטופלת בזריזות האפשרית, וביעילות הגבוהה ביותר. אותן פניות שמתקבלות במוקד, מסייעות לחברה לשים אצבע על כשלים בהתנהלות, ולדעת כיצד לתקן אותם – מה שמאפשר לשירות הלקוחות של Golbary להמשיך ולהשתפר, בדרך אל השירות המושלם.
מה מייחד את נציגי השירות של Golbary?
נציגי השירות של החברה מטפלים במאות אלפי לקוחות, אך למרות הכמות הגדולה הם עדיין מעניקים יחס מיוחד לכל לקוחה ולקוחה. חברת Golbary לוקחת על עצמה אחריות במקרים שבהם לקוחה חוותה אירוע יוצא דופן, ומתייחסת לא רק לבעיה שהוצגה אלא גם לרגשות הלקוחה. נציגי השירות של Golbary יודעים, שעל מנת לספק שירות לא פחות ממעולה, צריך להרגיש את הלקוחות ולא רק להבין אותן.
שירות הלקוחות פעיל בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00-16:00
Whatsapp – 052-5896658 לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת office@golbary.co.il
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות גולברי
בטלפון: 03-9618040