קרוקס – שירות לקוחות

קרוקס הינה רשת הנעלה מוכרת בארץ ובעולם, המספקת ללקוחותיה שירות אמין, ברמה בינלאומית. מוקד השירות הטלפוני של החברה בישראל, מונה נציגים רבים שעברו הכשרה מסודרת, על מנת שיוכלו לשרת את הלקוחות לשביעות רצונם. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי (למעט בחגים), בין השעות 9:00 – 15:00. ניתן לפנות בכל שאלה או בעיה, ונציג שירות יחזור במהירה עם מענה הולם.

מוקד טלפוני – הזמנות באינטרנט
מוקד השירות הטלפוני כולל בתוכו גם מחלקת הזמנות אינטרנט, המספקת מידע ללקוחות בכל הנוגע להזמנות בחנות האינטרנטית של הרשת. בתום הליך הקנייה, הלקוח יכול לבחור באחת משתי אפשרויות: משלוח בדואר שליחים, או איסוף עצמי מאחד הסניפים. במידה והלקוח בוחר באיסוף עצמי, נציג מטעם מוקד השירות הטלפוני יצור עמו קשר ויזמין אותו לאסוף את ההזמנה מהסניף הקרוב למקום מגוריו. אם הלקוח מעוניין לשנות את שיטת המשלוח, עליו לחייג את מספר הטלפון של קרוקס וליידע את מוקד שירות הלקוחות, על מנת שהפרטים יעודכנו במהירה במערכת.

הטלפון של קרוקס – crocs
לקוח יכול להחליף פריט שנרכש באתר, לאחר שיצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני ויוודא שהדגם המבוקש נמצא בסניף. אם אינו קיים במלאי, נציגי השירות יצרו קשר בהמשך כאשר יגיע. אם מדובר במוצר מחנות עודפים, יש להתקשר אל מספר הטלפון של קרוקס – סניף עודפים, שם יש סיכוי רב יותר שהדגם יימצא.

חייגו לטלפון שירות הלקוחות של קרוקס: 

מחלקת שירות לקוחות – 03-621-3033

שעות פתיחה ימים א"-ה" 09:00-17:00

מחלקת מכירות – 03-621-3030

שעות פתיחה ימים א"-ה" 09:00-17:00

ניתן לפנות אלינו גם:

  03-6213033
 
info@weshoes.co.il