אריסטו שמט הינה רשת ביגוד אופנה לנשים, המעניקה ללקוחותיה שירות מדויק ככל האפשר.
אנשי מרכז השירות ניחנים בהקשבה ואמפתיה, ומתייחסים לכל פנייה המגיעה אליהם מלקוחה בתשומת לב רבה. בכל שאלה או בקשה, ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני וליהנות משירות ברמה בינלאומית. לקוחות יקרות – בפנייתכן, אנא הקפידו לנסח את דבריכן באופן הממוקד ביותר: אם מדובר בחוויית קנייה שעברתן באחד הסניפים, תארו אותה והסבירו מה גרם לכן להיות מופתעות לטובה או לרעה על מנת שניתן יהיה להתקדם בתהליך. בעקבות הצפת השאלות והבקשות שלכן, מוקד שירות הלקוחות הולך ומשתפר עם הזמן, ואפילו ניתן לומר זאת על החברה כולה.
מוקד טלפוני יעיל ואמין
נציגי השירות של המוקד הטלפוני, משתדלים להעניק לכל לקוחה טיפול מהיר ככל האפשר, על מנת לחסוך עבורה זמן במקום שתפנה שוב למוקד. כמו כן, מוקד השירות של אריסטו שמט מרגיש מחויב ללקוחות, על כן נציגיו מקפידים לעדכן אותן בהמשך הטיפול לאחר סיום השיחה – זאת לעומת מוקדי שירות רבים, שאינם מעדכנים את לקוחותיהם במתרחש בתום השיחה, מה שיוצר אצל הלקוחות תחושה של חוסר אונים. בנוסף, במידה ונציג שירות מתחייב להשיב בתאריך או שעה מסוימת, הוא עומד בהבטחה בכל מחיר. לכן, אין זה פלא שמוקד השירות של אריסטו שמט צבר מוניטין של אמינות ויעילות, ומונה לקוחות מרוצים רבים.
מה יש למסור לנציג השירות בפנייה?
לקוחה המחייגת את מספר הטלפון של אריסטו שמט – שירות לקוחות, תתבקש למסור את פרטיה האישיים, באיזה סניף קרתה התקרית, ואת פרטי ההתרחשות. נציגי השירות המיומנים של המוקד הטלפוני ידעו כיצד לגשת לנושא ולפתור את הבעיה באמצעות הכלים שברשותם. הפתרון שיתקבל בסופו של דבר, יהיה מקובל על שני הצדדים, ויהווה מענה לטווח הארוך.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות אריסטו שמט
בטלפון: 03-518-8518