שירות לקוחות לאשה

עיתון לאישה שייך לקבוצת המגזינים מבית ידיעות אחרונות. מוקד שירות הלקוחות של לאישה מתנהל באווירה נעימה ומקצועית, ומקפיד להעניק לכל לקוחה שירות מהשורה הראשונה. במידה ולקוחה מעוניינת לשאול שאלה או לבקש פתרון לבעיה, היא יכולה לחייג את מספר הטלפון של לאשה ולהגיע אל המוקד הטלפוני. מיד תיענה בידי אחד הנציגים, שיבקש אותה לספר את סיבת הפנייה, ולאחר שיבין בדיוק את צרכיה יספק לה במהירה את המענה המדויק והנכון ביותר.

המוקד הטלפוני של לאשה
מוקד השירות הטלפוני של לאשה, מעניק לכל לקוחה יחס מיוחד. מי שמחייגת את מספר הטלפון של לאשה, נענית בידי נציג או נציגת שירות אמינים, מנוסים, בעלי ותק וניסיון בפתירת בעיות ורגישות גבוהה לאנשים. כל התכונות הללו, בתוספת אדיבות ואמפתיה הם ערכי המפתח בשירות מוצלח, על כן אין זה פלא שמתקבלים למערכת מכתבי הערכה כה רבים. חשוב לדעת שבמקרה של רכישת מנוי, מספר הטלפון אליו יש לחייג הינו שונה ממספר הטלפון של מחלקת שירות הלקוחות.

הטלפון של לאשה
קוראות לאשה מוזמנות ליצור קשר עם מוקד השירות גם כדי להביע דעה על התכנים ועל אופי השירות. נציגי השירות ישמחו לקבל כל פידבק, כי הפידבקים הללו בסופו של דבר עוזרים למוקד לצמוח. במידה ולקוחה מעוניינת לתת משוב, עליה לפרט מה לדעתה תקין או אינו תקין בהתנהלות, והיא יכולה גם לתת הצעות לייעול השירות.

צריכים את הטלפון של לאישה? חייגו 

מחלקת שירות לקוחות עומדת לשירותך בכל עת. לקבלת שירות נוסף/חידוש מנוי/הפסקת מנוי, ניתן לפנות באמצעים הבאים:

למוקד שירות הלקוחות בטל' 3773*

או 03-6933933

בהודעת SMS לטלפון 052-9995005, בפקס 03-6933999, בדואר נח מוזס 1 ת"ד 438 ראשון לציון 7510302, בכתובת המייל sherut@ymenuim.co.il או באמצעות טופס ביטול עסקה

3773*