שירות לקוחות ידיעות אחרונות

מחלקת המנויים של העיתון המוביל ידיעות אחרונות, מקדישה את מירב מאמציה על מנת לספק ללקוחות שירות מקצועי ואיכותי. המוקד הטלפוני של החברה זמין לפניות מכל הסוגים, ונציגיו המנוסים יודעים כיצד לגשת לכל עניין ולהעניק את הפתרון המתאים ביותר. ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות באמצעות מספר הטלפון של ידיעות אחרונות, בשעות הפעילות המוגדרות: המוקד פעיל בימים א – ה בין השעות 7:00 – 14:00, בימי שישי בין השעות 7:00 – 13:00, ובערבי חג בין 7:00 – 12:00. המוקד זמין לפניות גם בשישי וערבי חג, על מנת לאפשר ללקוחות לפתור את בעיותיהם באופן מיידי, וללא המתנות מיותרות. כמו כן, המוקד מונה מספר גדול של נציגים, על מנת שניתן יהיה לספק מענה מקיף לכל לקוח ולקוח.

הטלפון של ידיעות אחרונות
מוקד השירות הטלפוני של "ידיעות מנויים" מאפשר ללקוחות לבצע פעולות שונות במנוי, וכן להביע את דעתם על התנהלות החברה. במידה והינכם מעוניינים למשל להתריע על שינוי מספר הטלפון שלכם, תוכלו לחייג את מספר הטלפון של ידיעות אחרונות ולעדכן את המספר החדש על מנת שמוקד השירות יוכל לשמור איתכם על קשר. בנוסף, באפשרותכם לבדוק את מצב החשבונית, לעדכן את כתובתכם עקב מעבר דירה או יציאה לחופשה על מנת שהעיתון יגיע למקום בו אתם נמצאים וכו'. נציגי שירות הלקוחות תמיד איתכם, בכל מקום בו אתם נמצאים, זמינים לטפל בפנייתכם במהירות, ובאופן יעיל ואפקטיבי.

צריכים את הטלפון של ידיעות אחרונות?

חייגו 

מחלקת שירות לקוחות עומדת לשירותך בכל עת. לקבלת שירות נוסף/חידוש מנוי/הפסקת מנוי, ניתן לפנות באמצעים הבאים:

למוקד שירות הלקוחות בטל' 3773*

או 03-6933933

בהודעת SMS לטלפון 052-9995005, בפקס 03-6933999, בדואר נח מוזס 1 ת"ד 438 ראשון לציון 7510302, בכתובת המייל sherut@ymenuim.co.il או באמצעות טופס ביטול עסקה

2