טבעול היא אחת מחברת המזון הגדולות בארץ. החברה מצטיינת בפיתוח ובייצור מזון צמחוני, והיא בעלת שם עולמי בתחום זה. בנוסף, החברה משווקת מוצרים שונים למספר מדינות באירופה, דוגמת בריטניה, גרמניה, בלגיה ואיטליה. בין מוצרי החברה הצמחיים ניתן למצוא שווארמה, המבורגר, נקניקיות, קציצות ועוד.
שירות לקוחות טלפוני ושיתוף צרכנים
שירות לקוחות הוא אחד התחומים החשובים ביותר בארגון, והדרך הישירה ביותר ליצור קשר עם הצרכנים. מוקד הטלפון של טבעול זמין לכל פניה, מתוך ההבנה כי ישנן שאלות רבות, וכן בעיות שעשויות להתעורר במוצרים השונים. חברת טבעול עושה את מירב המאמצים כדי לקדם תקשורת בריאה ופתוחה עם הלקוחות שיוצרים קשר עם מספר הטלפון של החברה.
מה כדאי לדעת לפני שמתקשרים למספר הטלפון של טבעול?
במקרה של פניה למערך שירות לקוחות בנוגע למוצר מסוים, מומלץ להכין מראש את מספר הברקוד שמופיע על המוצר ולעיין בתאריכי הייצור והתפוגה שלו, כולל השעה המדויקת. הכנה זו דורשת תשומת לב מסוימת מצד הלקוח, אך מאפשרת טיפול יעיל יותר בפניה. מלבד זה, נציגי השירות מוסמכים לענות גם על שאלות כלליות ולתת מידע בנושאים שונים.
שירות לקוחות טלפוני אנושי
היתרון הגדול שבמענה אנושי הוא הקשר החם והבלתי אמצעי עם הלקוח. טבעול מכירה בחשיבותו של תחום זה, ומגייסת את האנשים המתאימים ביותר שיעמדו לרשות הלקוחות במוקד השירות. מספר הטלפון של טבעול זמין לכל שאלה, ומובטח מאמץ מקסימלי בטיפול של כל מקרה ומקרה.
לשירות הלקוחות של טבעול
חייגו 1-800-760-750