אבי סופר היא רשת חנויות חשמל, המחוייבת להציע את המחירים הזולים ביותר עבור מוצריה, יותר מכל הרשתות האחרות. חנויות הרשת פרושות ברחבי הארץ, ולרשת ותק של יותר משלושים שנה בתחום.
מוקד הטלפון של אבי סופר
ברשת אבי סופר מבינים את הצורך של הלקוח להיות בקשר ישיר עם הנציג שאותו הוא מכיר, או עם החנות בה ביצע רכישה. לכן קיים ברשת מערך שירות לקוחות טלפוני, המנתב את השיחה ישירות לסניף עצמו. כך נשמר הקשר האישי עם כל לקוח ולקוח, המאפיין כל כך את הרשת. מעבר לכך, פעמים רבות מתקשרים אנשים שמתעניינים במוצר כלשהו למוקד הטלפון של חברה מסוימת, ולאחר תהליך ארוך הם מגלים שהמוצר לא נמצא בסניף שקרוב לביתם. מספר הטלפון של אבי סופר פועל כך שמצב כזה לא יקרה, מהרגע ששיחת הטלפון מגיעה ישירות לסניף המבוקש.
שירות לקוחות מעל הכל
הנציגים במחלקת שירות לקוחות של אבי סופר עושים כל שביכולתם כדי להבין בדיוק את דרישתו של הלקוח, ומתאימים את המוצר או השירות לפי יכולותיו. מספר הטלפון של אבי סופר זמין גם לטיפול במקרים של תקלות, ונציגי השירות מנוסים בטיפול בפניות מסוג זה.
מה כדאי לדעת לפני הפנייה למוקד שירות לקוחות טלפוני
במקרה של תלונה על מוצר פגום, יש להכין את ברקוד המוצר, את תעודת האחריות ופרטי הקנייה – מקום ותאריך. אם נושא הפנייה נוגע לבירור על מוצר חדש, רצוי לחשוב מראש על טווח המחירים האפשרי, על יכולותיו הספציפיות של המוצר, וכן על מראהו. בצורה זו יוכלו הנציגים להבין טוב יותר את בקשת הלקוח ולהציע לו את המוצר המתאים ביותר עבורו.
נציגי המכירות באתר ישמחו לעמוד לשירותכם בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 עד 18:00.
- טלפון: 076-5994629
- פקס: 03-5584000
- דוא”ל: info@avisofer.co.il
לשירות הלקוחות של אבי סופר חייגו 076-5994629