UPS 

שירות לקוחות UPS ישראל

UPS הנה אחת מחברות המשלוחים הפופולאריות בעולם. היא מציעה שירותי משלוחים מתקדמים עבור אנשים פרטיים וכן פתרונות שילוח לעסקים. עבור לקוחות חדשים, התמצאות במגוון הרחב של שירותי UPS עלול להיות מעט מורכב ולשם כך מעמידה החברה שירות טלפוני איכותי. ניתן לפנות לשירות לקוחות UPS בכדי לקבל מידע אודות השירותים, להתאים את הפתרונות של החברה לצרכיכם ולבצע בירורים על משלוחים. כמו כן, ניתן לפנות למוקד טכני על מנת להיעזר בנציגי החברה בשימוש באתר ובמוצרי החברה.

מתי כדאי לפנות למוקד שירות טלפוני של UPS?
• מוקד טכני UPS יסביר לכם בפרוטרוט כיצד להתחיל לעבוד עם UPS – לפתוח חשבון, לבצע משלוחים ולעקוב אחריהם בזמן אמת ובאופן עצמאי.
• באמצעות מוקד טלפוני UPS תוכלו גם לקבל מידע עדכני לגבי מצב המשלוח או המשלוחים שלכם בארץ ובעולם. הנציגים יוכלו לומר לכם במדויק בעוד כמה זמן צפויים המשלוחים להגיע ליעדם.
• שירות לקוחות בטלפון מאפשר לכם אף לקבל מידע מנהלי מהותי כדוגמת עלויות, שיטת חיוב וזה על מנת לעזור לכם להבין את כדאיות המשלוח באמצעות UPS על פני המתחרים.
• בנוסף, במוקד טלפוני UPS ניתן לקבל מידע אודות סניפי UPS בארץ ושעות הפעילות שלהם.

מתי כדאי ללכת למרכז שירות?
• מרכז שירות מאפשר לבעלי עסק ואנשים פרטיים לבצע משלוחים בעזרתו של נציג שירות מיומן.

• מוקד שירות הנו גם מקום נוח לקבלת חבילות שנשלחו אליכם דרך חברת UPS.

לקבלת מידע נוסף מחברת UPS ישראל צרו קשר

בטלפון: 1700-700-877