כדאי להכיר: luli-babys סטייל

מה קורה כשאמא הריונית ויצירתית מחפש תיק החתלה מושלם ולא מוצאת? קל! מותג תינוקות משגע בא לעולם. בואו להכיר את luli-babys סטייל

מה קורה כשאמא הריונית ויצירתית מחפש תיק החתלה מושלם ולא מוצאת? קל! מותג תינוקות משגע בא לעולם. בואו להכיר את luli-babys סטייל

כמו כל אמא לעתיד, גם שי שחר, מעמק חפר, לא הפסיקה לחפש פריטים מיוחדים עבור התינוקות הראשונה שלה כשהייתה בהריון עמה. כשהגיע הרגע לבחור תיק החתלה, שחר גילתה שהיא פשוט לא מוצאת את התיק שהיא רוצה, את התיק המושלם שלה. היא לא הצליחה למצוא את התיק שיהיה בגודל המתאים, בצבע הנכון, שיהיה קל לשלוף ממנו את המוצץ ואת המגבונים.

רוב האמהות היו מוותרות ומתפשרות, אבל שי שחר החליטה פשוט לעצב לעצמה את תיק ההחתלה המושלם. היא עצבה בעצמה את התיק שחלמה עליו, זה שיש בו מספיק מקום, שהיה גם נוח לתלייה על העגלה וגם על הגב. תיק החתלה עם פתח נוח לשליפת מגבונים אם הילד אוכל גלידה ועם מקום קטן לתליית המוצץ אם הילדה זקוקה לו.

התיק הבודד שעצבה לעצמה, הפך לעסק חדש שנולד בשם luli-babys.co.il. זו ההוכחה שחופשת לידה היא רק בראש. שחר היא הדוגמה לכך, שאפשר ללדת תינוקת וגם עסק אם רק רוצים. בתחילה העסק היה מורכב מתיק החתלה מעוצב, שהגיע בחמישה גוונים שונים לבחירה. כיום קיימים בקטלוג של שחר כבר 17 גוונים של התיק הפופולארי.

מה הופך את תיקי ההחתלה של שי שחר לכל כך מיוחדים?

  • תיקים בעלי תא אחד גדול שבתוכו ארבעה תאים קטנים הצמודים לתיק.
  • בצדי התיק שני תאים נוספים, לנשיאת בקבוקים/תרמוס.
  • לתיק זוג כתפיות המותאמות לנשיאה על הגב.
  • קלפה הסוגרת את התיק ומסתירה את הריצ'רצ'ים.
  • לתיק תא קדמי מיוחד, המיועד לשליפת מגבונים במהירות.
  • לתיק נרתיק מגבונים.
  • התיק בעל נרתיק מוצצים.
  • לתיק זוג תופסנים לתלייה על העגלה.
  • התיק מתאים לכל סוגי העגלות.
תיק החתלה מעוצב בגוון חום. עם תא למגבונים, מוצצים, מתאים לכל עגלה.

שחר לא עצרה בתיקי החתלה והמשיכה לשורה של מוצרי טקסטיל שונים לאם ולתינוק, ביניהם:

סינר טטרה – סינר מבד טטרה אמיתי וגדול, שמכסה את התינוק כמו שצריך בשלב הטעימות. זאת בניגוד לשאר החיתולים, שבעת השימוש בהם, החיתול נופל והתינוק נותר עם בגדים מלוכלכים. החיתול גם מספיק גדול כדי לכסות את התינוק כאשר הוא נרדם.

סינר טטרה ארנבים. 100% כותנה. בעל שתי אפשרויות סגירה לשני גדלים שונים.

במחלקת המצעים, שי יצרה מגן ראש מיוחד לתינוק, המכיל תא מיוחד למוצץ. מי לא מכיר את הרגע הזה, שבאמצע הלילה אנחנו יוצאים למסע חיפושים אחר המוצץ במיטת התינוק, כאילו מדובר במסע חיפושים אחר הגביע הקדוש. בזכות מגן הראש של שי, ניתן פשוט לשלוח יד בקלות אל התא ולהוציא ממנו מוצץ בתוך שנייה אחת. כל זאת מבלי להדליק את האור, להרים את התינוק ולרדת לפזצט"א על הרצפה.

מגן ראש לתינוק, עם כיס מיוחד למוצצים, עשוי מבד ג'רסי, 100% כותנה אורגנית.

עוד תמצאו באתר: מנורות לילה, שמיכות, מכשיר אדים קרים, משטחי החתלה, סדינים,

כל מוצר שתמצאו אצל luli-babys הוא מוצר שנבנה מתוך צורך מסוים והוקדשו לו זמן, מחשבה ואהבה כדי להגיע לפתרון שימושי. כל מוצרי המותג מיוצרים בישראל, ייצור כחול לבן אמיתי, שנולד בארץ, תוך התחשבות בחיים בישראל, בהורות ובילדות הישראלית.

למעבר לאתר luli-babys – לחצו כאן

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות