חברת קוקה קולה (coca cola) היא יצרנית המשקאות הגדולה בעולם, ופועלת מאז שנת 1892. החברה הוקמה בארצות הברית, והיא בעלת שותפויות עסקיות בכל המדינות בהן היא פועלת. המשקה המוגז שהיא משווקת ידוע בזכות טעמו הייחודי, והמותג העולמי coca cola הוא מהמפורסמים ביותר בעולם. בנוסף, החברה משווקת גם משקאות קרים מסוג התה והקפה.
שירות לקוחות טלפוני בחברת קוקה קולה ישראל
חברת קוקה קולה מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות לקוחות טלפוני, העונה לשאלותיהם וטענותיהם השונות של הפונים. מוקד הטלפון של החברה הוקם כדי להיות עם הלקוחות בקשר צמוד, ובכך להעמיק את היחסים הבריאים ביניהם. קוקה קולה מאמינה כי יש להתייחס לכל פניה של לקוח באשר היא, וכן להעניק לו תחושה שהוא יכול ליצור קשר בכל עת עם מספר הטלפון של החברה.
המלצות לפני הפנייה למוקד הטלפון של קוקה קולה
פעמים רבות פונים אנשים למוקד שירות לקוחות בדבר מוצר כלשהו, אך לא שומרים את המוצר, או שלא יודעים את הפרטים עליו. לפני ההתקשרות עם מספר הטלפון של החברה, מומלץ להכין מראש את שם המוצר המדויק, תאריכי הייצור והתפוגה שלו, ציון מקום הקניה וברקוד המוצר. על ידי מתן הפרטים הנכונים, יהיה קל ומהיר יותר לטפל בפניה בצורה הטובה ביותר.
המספר של קוקה קולה – שירות לקוחות מעל הכל
בחברת קוקה קולה רואים חשיבות רבה בקיומו של מוקד שירות לקוחות אנושי מקצועי, המתייחס לכל מקרה במלוא הרצינות, ופועל במרץ לקידום הטיפול בו. החברה מעודדת את הקשר עם מספר הטלפון של החברה, ורואה בו את ערוץ התקשורת האישי והזמין ביותר, ולכן גם המקצועי והחשוב מכולם.
לשירות הלקוחות של קוקה קולה
חייגו 1800-587-587