מחסני חשמל היא הרשת הזולה ביותר לשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בארץ, זוכת גביע השירות על פי מכון גיאוקרטוגרפיה בפעם ה – 15 ברציפות. בבעלות הרשת 23 חנויות ברחבי הארץ, והיא הראשונה שהשתמשה בשיטת המחסנים, המאפשרת ללקוח לקחת איתו הביתה את המוצר שרכש מיד לאחר הקנייה.
מצטיינים באגף שירות לקוחות
מחסני חשמל ידועה בזכות איכות מערך שירות הלקוחות שלה, והנציגים נותנים מענה מדויק ומלא על כל פניה. שאלות לגבי מהות המוצרים, איכותם ויכולותיהם, שאלות על סניפים, מוצרים פגומים ועוד ועוד – כל אלה ניתנים באגף שירות לקוחות של החברה.
מספר הטלפון של מחסני חשמל – לשירות הלקוחות
הנציגים באגף שירות לקוחות טלפוני של מחסני חשמל עברו הכשרה קפדנית, והם בעלי תודעת שירות גבוהה. הם מקדישים את כל הזמן שדרוש לכל לקוח, ולא ממהרים לסיים את השיחה איתו. הם מתייחסים לכל אחד בסבלנות וברגישות, ומחוייבים לתת לו שירות עד שיהיה מרוצה. היחס האישי והקשוב הוא שעושה את מספר הטלפון של מחסני חשמל לסמל של איכות.
מה כדאי להכין לפני הפנייה לאגף שירות לקוחות טלפוני?
במקרה של תלונה על מוצר, רצוי להכין מספר דברים לפני החיוג למספר הטלפון של החנות: הקבלה על קניית המוצר, מקום הקנייה, התאריך והברקוד. בנוסף, רצוי לפרט בצורה מדויקת את הבעיה בשלמותה, בכדי שהנציגים יידעו להצביע על מקורה, ולטפל בה בהתאם. מציאת פרטים אלה עשויה לקחת מעט זמן ומאמץ, אך היא הכרחית להמשך טיפול יעיל ומהיר. לכן, רצוי לשמור את כל הקבלות ופרטי הקנייה כבר ברגע רכישת המוצר, ולחסוך זמן יקר בהמשך, במקרה שיהיה צורך בפנייה לאגף שירות לקוחות.
לפניות בנושא רכישות מהסניפים יש לצור קשר עם הסניף הרלוונטי- דרכי התקשרות עם הסניפים צוות שירות הלקוחות של אתר מחסני חשמל – עומד לרשותכם במהירות ובמגוון אמצעים: 1.בטלפון 5018*, המוקד הטלפוני שלנו פעיל בימים:א'-ה' בין השעות: 08:30-16:00ימי ו' וערבי חג בין השעות: 08:30-12:002. בערוץ הדיגיטלי באמצעות טופס צור קשרמהיר (תוך 4 שעות) בהמשך עמוד זה.3.בכתובת המייל: cs.mh@ecp.co.il בימים:א'-ה' בין השעות: 19:00 -08:30, יום ו' וערבי חג בין השעות: 08:30-12:30
לשירות הלקוחות של מחסני חשמל
חייגו *5018