יקבי רמת הגולן הוא אחד היקבים הגדולים והידועים בארץ, המפיק יין מ – 22 זני ענבים. ביקבי רמת הגולן מפקידים על איכות היינות, לצד שמירה על הסביבה. היקב זכה ב – 58 מדליות זהב בתחרויות בינלאומיות, ושמו הוא מותג של איכות ישראלית.
מוקד שירות צרכנים ביקבי רמת הגולן
ביקבי רמת הגולן מבינים שהאיכות היא מעל הכל, ולכן חשובה התקשורת הישירה עם הלקוחות, ומשוב שלהם על היינות ועל היקב. לשם כך קיים ביקב מוקד שירות לקוחות טלפוני הקשוב ללקוחות ולבקשותיהם, שניתן לקבל בו מידע רב בתחומים שונים.
מספר הטלפון של יקבי רמת הגולן
במוקד הטלפון של יקבי רמת הגולן מקפידים על מיקוד מדויק של סוג הבקשה, ומפנים אותה לטיפול המתאים לה ביותר. הנציגים באגף שירות לקוחות הם בעלי ידע רב בתחומם, ומנוסים במתן מענה לכל סוגי השאלות. ניתן להפנות למוקד הטלפון של היקב שאלות לוגיסטיות, שאלות הנוגעות לכשרות, למוצרים הספציפיים, וכל שאלה הנוגעת לתחומי היקב.
מה כדאי להכין לפני הפנייה למוקד שירות לקוחות טלפוני?
כמו בכל אגף שירות לקוחות, אם הפנייה עוסקת במוצר מסוים, מומלץ לעיין בו לפני החיוג לקו הטלפון של היקב. תיאור פרטי המוצר מול הנציג יאפשר זיהוי מדויק ומהיר שלו, וכך יקל על הטיפול בפנייה, ויחסוך זמן למתקשר. נציגי השירות שמחים לקבל כל שיחה, ומקווים כי מספר הטלפון של היקב יהיה בשימוש רב ותכוף מצד הלקוחות.
לשירות הלקוחות של יקבי רמת הגולן
חייגו 04-6968435