חברת החשמל לישראל מפעילה את שירותי החשמל לתושבים מזה 90 שנה, וסיפורה שזור בסיפורה של מדינת ישראל. במסגרת פעילותה היא מייצרת ומספקת חשמל לכל בתי האב והארגונים בארץ, וכן היא מקדמת פיתוחים בתחום האנרגיה החלופית, התקשורת, ובתרומה לקהילה.
שירות לקוחות מהרגע הראשון
חברת החשמל מפעילה שירות לקוחות טלפוני יעיל ומקצועי. מיד בתחילת הקשר עם מספר הטלפון של החברה, תאתר המערכת את כתובתו של המתקשר. בכך למעשה היא תתחיל את תהליך הטיפול בלקוח, עוד לפני שהתחילה ההתקשרות עצמה. במקרה של התקשרות לגבי כתובת אחרת, ניתן להקיש את מספר החוזה, והמערכת תאתר את הכתובת המתאימה.
הטלפון של חברת החשמל
לאחר ההזדהות הראשונית במענה האוטומטי, השיחה תועבר לנציג שירות לקוחות טלפוני. במקרה של המתנה ממושכת, קיימת אפשרות של ניתוק השיחה מצד הפונה, והחברה תחדש את הקשר עם מספר הטלפון של הלקוח ברגע שהקו יתפנה. כשהטלפון יצלצל, השיחה תנותב מיד לנציג שירות לקוחות, המוסמך לטפל בפניות השונות.
המוקד של חברת החשמל לכל שאלה ובעיה
ניתן לפנות לנציג השירות בכל סוג של פניה: לקבלת מידע בתחומים שונים, במקרה של תקלות, חשבונות ותשלומים, הזמנות, ענייני חוזים ועוד. בכל מקרה של התקשרות עם שירות הלקוחות הטלפוני של חברת החשמל, מומלץ להכין מראש את מספר החוזה, כפי שמופיע בראש דף החשבון הדו חודשי.
מוקד חברת החשמל – יצירת קשר עם השירות הטלפוני
כדי לקבל שירות מהיר ויעיל יותר בשירות 103, אנו ממליצים להכין מראש את מספר חשבון החוזה ומספר המונה שלכם שמופיעים בחשבונית החודשית.
לדיווח על תקלות וקבלת שירותים בנושאי חשבונות וצרכנות:
מכל טלפון קווי וסלולרי – 103
מחו"ל – 97248187100+