חברת הביגוד הבינלאומית זארה, מעניקה ללקוחותיה שירות הדוגל במצוינות. אנשי מוקד שירות הלקוחות משתדלים לענות על שאלות הקונים באופן המיטבי, עם חיוך והמון סבלנות.
ניתן לפנות באמצעות יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של החברה, במהלך שעות הפעילות.
שירות טלפוני אולטימטיבי
זארה מספקת ללקוחותיה את כל המידע שהם צריכים במסגרת פנייה למוקד הטלפוני, למשל: מידע אודות מיקומם של הסניפים בהתאם למקום המגורים של הלקוח, כרטיס המתנה של זארה – באלו סכומים ניתן לרכוש אותם במדינות מסוימות ועוד. לקוחות שמחייגים את מספר הטלפון של זארה, נענים בידי נציגי שירות בעלי ידע וניסיון רב במתן שירות, שדואגים להפוך כל לקוח למרוצה. החברה מאמינה שהלקוח הוא מעל הכל – ויש לעשות כל מה שאפשר על מנת לרצות אותו ולהרוויח את אמונו.
איתור פריטים בסניפים
מוקד השירות הטלפוני של זארה, מאפשר לאתר פריטים בחנויות הרשת בקלות וביעילות. בדיקת המלאי מתבצעת עבור הסניף הנבחר לאיסוף, ואין אפשרות לבצע העברת פריטים בין סניפי הרשת. אנשי שירות הלקוחות של זארה משתדלים שהמידע יהיה מדויק ככל האפשר בזמן נתון. במידה והתקבל מענה כי הפריט המסוים אינו נמצא במלאי – ניתן לבצע בדיקה חוזרת מספר ימים לאחר מכן. בפנייה לנציג השירות, יש לומר לו את פרטי הסניף הנבחר, את קוד הפריט, לבחור מידה וצבע. אם הפריט אותר – ניתן לשמור אותו ל – 48 שעות.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות זארה בטלפון:
טלפון 1599-510510
א'-ה': 09:00 עד 17:00