BillaBong הינה רשת אופנה מהידועות בארץ, המשווקת בגדים ואביזרי גלישה ליבשה ולים. מוקד השירות של BillaBong מספק ללקוחות מענה מהיר ואיכותי, בראש צעיר. אנשיו מביעים עניין אמיתי בלקוחות, ומשתדלים לסייע להם בכל שאלה או בעיה מתוך אכפתיות ורצון טוב לעזור.
מוקד השירות הטלפוני
מוקד השירות הטלפוני של BillaBong עושה את המיטב על מנת להעניק ללקוחותיו הגולשים את השירות האדיב והמקצועי ביותר. ניתן להיעזר בו על מנת להציף בעיות, בקשות, או לשאול שאלות שאת התשובות להן לא ניתן למצוא בדפי האתר. כך למשל, אם לקוח מחזיק כרטיס חבר מועדון VIP, והחל לצבור "כסף בילה בונג" (כלומר, נקודות), יוכל לברר עם המוקד הטלפוני מהי היתרה בכרטיס, כיצד יהיה באפשרותו לנצל את הנקודות בקניות הבאות ברשת וכו'. כמו כן, נציגי המוקד יוכלו לספק מידע בנוגע למיקום סניפי הרשת, מוצרים חדשים שהגיעו לאחרונה למדפים, האם מוצר מסוים נמצא כרגע במלאי של סניף ספציפי, הנחות והטבות ללקוחות, מבצעים חמים וכיוצא באלה. נציגי השירות מדברים עם הלקוחות בגובה העיניים, בנימה אישית ולא מתיפייפת, זאת משום שהם מעוניינים להכיר אותם, להכיר בצרכים שלהם ובכך לסייע להם להשיג את מבוקשם.
הענקת הפתרון הטוב ביותר
נציגי שירות המוקד הטלפוני מקפידים להגיע עם לקוחותיהם לפתרון שיהיה הכי מתאים למקרה הספציפי, כזה שיוסכם על שני הצדדים ולא רק ייטיב עם צד אחד, פתרון שיהיה יעיל ללקוח לא רק בטווח הקצר. נציגי השירות נותנים אמון בלקוחותיהם, והלקוחות נותנים אמון בנציגים, וזהו הבסיס למענה הטוב ביותר.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות BillaBong
בטלפון: 073-2346006