גלי – שירות לקוחות

גלי הינה רשת הנעלה מוכרת, הידועה גם במתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה. על פי הקוד האתי של החברה, בקטגוריית "שיווק, מכירות ולקוחות" החברה מתחייבת לכמה דברים בפני לקוחותיה: ראשית, עפ"י הקוד האתי הלקוח הוא הנכס, על כן אין להתייחס אליו בזלזול, הוא ראוי לכבוד, יושר והגינות. בנוסף לכך, החברה מחויבת לאמת בפרסום ואמינות המידע – ההבטחות והמחירים שהחברה מפרסמת בפני הלקוחות הם אמיתיים. כמו כן, החברה מאמינה ששירות לקוחות אמין, אדיב ומקצועי הינו המפתח הראשי להצלחה. במוקד שירות הלקוחות של גלי, אכן מתייחסים לתקנות הקוד האתי ברצינות הראויה. לקוח שמחייג את מספר הטלפון של גלי, מגיע אל מוקדן או מוקדנית שנותנים לו מענה יעיל ואיכותי לבקשה, השאלה או הבעיה בה נתקל. מוקד שירות הלקוחות מונה מספר רב של נציגים באמתחתו, מה שגם מבטיח זמינות ברמה גבוהה ומענה מהיר.

הטלפון של גלי – gali
רשת חנויות ההנעלה גלי מאפשרת ללקוחותיה לפנות אל המוקד במהלך שעות הפעילות, ולקבל את כל המידע הדרוש – אם זה מציאת הסניף הקרוב למקום המגורים, המבצעים העכשוויים, המותגים ועוד. לקוחות המעוניינים לשתף את הרשת בחוויית קנייה שעברו באחד הסניפים, או להציף סוגיה מסוימת, יכולים לפנות באמצעות מספר הטלפון של גלי. על הלקוחות להקפיד לפרט היטב את המקרה, על מנת ששירות הלקוחות יוכל להעניק את המענה המדויק ביותר.

חייגו לטלפון שירות הלקוחות של גלי: 

1-700-70-78-79