התוכן הוא המלך, בוודאי שמעתם את המשפט הזה אינספור פעמים. התוכן הוא המלך של המפרסמים, של הלקוחות ושל משרדי הפרסום. כולם מחפשים תוכן טוב, מקצועי, מעניין, רלוונטי ועשיר. ההבדל בין כולם, טמון בכך שכל אחד מחפש את התוכן מזווית אחרת. קוראים מתעניינים בתוכן נטו, מפרסמים רוצים לקדם שירות או מוצר ומשרדי הפרסום רוצים שהמפרסמים יהיו מרוצים. כולם חולמים על לידים מכתבות תוכן, כי שם טמון הכסף. אבל איך מגיעים אליהם?
איך תוכן שיווקי מביא לידים?
אנחנו כאן לשירותכם. מטרתנו היא לחבר בין עולמכם (הלקוחות המפרסמים) לבין עולמם של הקוראים (המחפשים כתבות תוכן ברמה גבוהה, שיש בהן "בשר" וערך).
השאיפה שלנו היא לעורר אצל הקוראים את התשוקה למוצר/שירות שאתם רוצים למכור. תוכן איכותי מצליח לייצר אצל הגולשים את התשוקה הזו, מתוך צורך אמיתי ומייצר סינרגיה טבעית בין הדברים.
לראשות המפרסמים שלנו, עומד מאגר רחב של מגוון סוגי כתבות לבחירה:
- כתבת צרכנות.
- כתבות תוכן שיווקי.
- כתבות וידאו.
- המלצה לגולשים.
- ראיונות עם לקוחות.
- סקירת מוצרים.
- כתבות רוחב עיתונאיות.
- מאמרים הכוללים גלריות תמונות.
- כתבות שניתן להטמיע בהן סרטוני יו-טיוב.
- כתבות שניתן להטמיע בהן באנרים, קופונים ועוד.
הכתבות שלנו נכתבות על ידי צוות כותבים ותיק ומקצועי. לאנשי התוכן שלנו ניסיון עשיר בכתיבה עיתונאית בכלל ובכתיבת תוכן שיווקי בפרט. אנו מקפידים לשים דגש על כתבות איכותיות ורהוטות, שגם מניעות את הגולשים לפעולה. חרטנו על דגלנו לספק לגולשים שלנו תוכן מגוון, עדכני ורלוונטי. כך אנו מבטיחים להם חווית קריאה מהנה, הגורמת להם להתעניין בשירות ובמוצרים שהלקוחות שלנו מציעים.
מה כוללות חבילת הכתבות שלנו?
1. הכתבות שלנו מתפרסמות באתר "THEINDEX" האינדקס הגדול במדינה, המכיל מגוון תכנים לקהלים שונים, כגון: צרכנות, שיווק ופרסום, בריאות, תיירות, הריון ולידה, עיצוב, דיאטה ותזונה ועוד.
האתר זוכה לחשיפה של מאות אלפי גולשים בחודש.
2. בנוסף, הכתבות זוכות לחשיפה בפלטפורמות מובילות נוספות, בהתאם לצרכי הלקוח:
- אאוטבריין.
- גוגל. טאבולה.
- אתר פון אינדקס.
- ואתרי תוכן רבים נוספים.
3. כל הכתבות שלנו מוקדמות בקידום אורגני בגוגל (SEO) באמצעות שימוש במחקר מילות מפתח.
4. הכתבות נכתבות ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם לצרכיו של הלקוח, מתוך מטרה להשיג לידים חמים ואיכותיים.
5. מדובר בכתבות תדמית, המתאימות את התוכן אל המפרסם, למטרותיו ולעסק שלו.
איך אנחנו עובדים?
1. ממלאים שאלון – לאחר יצירת הקשר עם שירות הלקוחות שלנו, תקבלו אל המייל שאלון מקיף, שיספק עבורנו בסיס לכתיבת הכתבה העיתונאית שלכם. כך יהיה לנו קל יותר לייצר חיבור טבעי בין הצרכים שלכם ולהתאים אותם לצרכים של הקוראים.
2. מאשרים – בסיום כתיבת הכתבה, היא תועבר אליכם לאישור סופי בטרם עלייתה לאוויר. בשלב זה תוכלו להעביר למערכת שלנו הערות, הארות, תיקונים, לינקים או כל דבר אחר שלדעתכם יוכל לגרום ללידים החמים -להפוך לרותחים.
3. יוצאים לדרך – הכתבה עולה לאוויר בכל הפלטפורמות שבחרתם – בשלב זה תוכלו לפרסם אותה באתר שלכם תחת הכותרת: "כתבו עלינו…."
4. הלידים מכתבות התוכן מגיעים – כל ליד שמגיע מועבר אליכם, הישר אל תיבת המייל שלכם.
5. יש צורך בשיפורים? אנחנו כאן. במידה ובכל שלב נחשוב שיש צורך לשנות כיוון, לבצע חישוב מסלול מחדש או כל שינוי שיכול לשפר את תוצאות הקמפיין שלכם – אנחנו כאן. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.