גזית הינה רשת הנעלה ישראלית, המספקת ללקוחותיה שירות איכותי וללא פשרות. מוקד שירות הלקוחות זמין לפניות מסוגים שונים – שאלות, הערות, בקשות, ומקפיד להעניק מענה מדויק לכל לקוח. הרשת מאמינה שבזכות אותן פניות שמתקבלות, אפשר רק להשתפר, לכן היא מספקת פלטפורמה נרחבת ליצירת קשר, המונה מספר רב של נציגים. לקוח שיחייג את מספר הטלפון של גזית, ייענה בידי נציג אדיב שישמח לענות על כל השאלות ולספק פתרונות.
במה ניתן להתעדכן עם המוקד?
לקוח המעוניין במידע טרם רכישה, יכול לחייג את מספר הטלפון של גזית ולקבל פרטים על הקולקציות, מיקומי הסניפים, אלו דגמים נמצאים במלאי ואפילו לשמוע טיפים מועילים לקנייה. כמו כן, ניתן לברר עם המוקד כמה נקודות נצברו בכרטיס מועדון הלקוחות, כיצד ניתן לממשן ברכישות הבאות ועוד. במידה והינכם מעוניינים לברר האם דגם מסוים נמצא בחנות הרשת הקרובה לביתכם, כדאי שיהיו בידיכם כמה שיותר פרטים לגביו – אותם תמסרו לנציג השירות שיטפל בפנייה.
טלפון של נעלי גזית gazith
נציגי שירות הלקוחות של גזית, מאפשרים לכל לקוח להשמיע את קולו, ולספר על חווית קנייה שעבר, או להביע את דעתו על השירות, הדגמים בקולקציה. בזכות פניות אלה, החברה יודעת מה יש לשמר ומה יש לשפר, ומתנהלת בהתאם לזאת. בעקבות פנייה אחת שמטופלת היטב – כל לקוחות החברה יכולים להרוויח. על כן, כדאי לפנות אפילו רק כדי לומר מילה טובה.
חייגו לטלפון שירות הלקוחות
של גזית: 054-426-2199