זוגיות לאחר גיל 50: איך משמרים אותה?

כדי שהזוגיות שלכם תחזיק מעמד לאורך זמן, חייבים לשמר אותה. רכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם להפוך זוגיות לאחר גיל 50 שסובלת ממשבר - לסיפור הצלחה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מערכות יחסים הן לא דבר קל בשום גיל. אפשר להרגיש שאנחנו מתרחקים מבני הזוג גם כשאנחנו בני 20, 30 או 40. לאחר גיל 50, רוב מערכות היחסים נכנסות למעין שגרה מוכרת, המורכבת מילדים, קריירה, בית ועוד. רבים מתחילים לחשוב בשלב זה "זהו? האם כאן הכל נגמר?". אז זהו, שממש לא, הכל בראש. בכל קנה מידה, גיל 50 הוא גיל צעיר. אם לא תתנו ללהבה לדעוך, זוגיות לאחר גיל 50 לא חייבת להיות גזר דין מוות. היא גם יכולה להיות ההתחלה של משהו מלהיב וחדש.

זוגיות לאחר גיל 50 – איך הופכים את המשבר לניצוץ?

  1. הילדים גדלו – ילדים גדולים זו מתנה, זה אומר שאתם יכולים לחזור להיות הזוג הצעיר שהייתם. אתם שוב יכולים לישון לילות שלמים, לצאת בלי לבזבז כסף על בייביסיטר, לישון עד מאוחר. בקיצור פשוט ליהנות מהביחד שלכם. אז במקום לפחד ממה תעשו כשהילדים יעזבו את הבית, תתחילו לחשוב על הדברים שתוכלו לעשות ביחד.

  2. אל תברחו – זוגות רבים נוטים עם הזמן לברוח מקונפליקטים ומריבות. חשוב להבין שרק התמודדות עם אותם מחסומים ומכשולים, יעזרו לכם להמשיך לצמוח ביחד. אתם יכולים לעשות זאת במסגרת טיפול זוגי או במסגרת זמן איכות שתבלו ביחד ופשוט תדברו על הדברים.

  3. צאו מהפנטזיה – אתם בני 50, כבר הבנתם שהחיים הם לא סרט של דיסני. אתם יודעים שאין נסיכים על סוס לבן או נסיכות שמנקות את הבית עם בעלי חיים ושרות. מזל טוב! אתם חיים במציאות, עכשיו תוכלו להעריך באמת את מה שיש לכם בבית. אתם יודעים כבר שאף אחד לא מושלם, שאין זוגיות מושלמת ואתם יכולים להפסיק להתאכזב.

  4. תפסיקו להאשים – אל תשבו כל היום ותאשימו את בני הזוג בכל הדברים שלא בסדר במערכת היחסים. תתחילו לקחת אחריות, תעבדו על עצמכם, במקום לחפש איפה הם טועים תבררו מה אתם יכולים לשנות. סביר להניח שתגלו שיש לכם חלק לא קטן בדברים שלא עובדים כפי שהייתם רוצים שיעבדו.

  5. אל תלכו מסביב – אם אתם רוצים משהו או מצפים למשהו – תבקשו, תדברו. גיל 50 הוא זמן טוב להפסיק לשחק משחקים. אם בני הזוג לא קראו את המחשבות שלכם עד היום – זה כבר לא יקרה. תתחילו להסביר במילים מה הם הצרכים שלכם, מה עושה לכם טוב, מה עושה לכם לא טוב. אל תאגרו טינה, אל תתאכזבו כל הזמן.

  6. תתחילו לראות ולחיות חיובי – במקום להסתכל על כל מה ששלילי, תתחילו להדגיש את מה שחיובי, גם בפני בני הזוג וגם עם עצמכם, בראש. אל תאמרו רק "אתם אף פעם לא עושים…", תנסו לראות את כל הדברים שכן טובים, שכן עובדים. בנוסף הקפידו גם אתם להחמיא להם, הראו להם שאתם סומכים עליהם, שאתם שם עבורם.

  7. תצאו מהקופסה – הכוונה היא לטלוויזיה, כן, תתנתקו מהספה, מהנטפליקס ופשוט תתחילו לצאת. צאו להליכות משותפות, הירשמו לסדנה כלשהי ביחד. צאו לראות סרט, לטיול, לארוחה טובה. רוצים להישאר בבית? אין בעיה, אבל תבלו ביחד, תדברו, תסתכלו זו לזה בעיניים, תשתו כוס יין, תאכלו ארוחת ערב משותפת. פשוט תחזרו לתקשר.

  8. לא חייבים ללכת לישון – אפשר גם לבלות זמן אינטימי במיטה, מבלי לחשוש שהילדים יתעוררו. זה לגמרי טבעי שלאחר גיל 50 תחושו בירידה מסוימת ברמת העוררות. זוהי תופעה נפוצה אצל גברים ונשים כאחד. ניתן בהחלט להיעזר בתוספי תזונה טבעיים, היכולים לאזן את המערך ההורמונלי הגברי והנשי. פורמולות היכולות לשפר את מצב הרוח ולשפר את האינטימיות בין בני הזוג. גברים יכולים להשתמש ב"ויפאליס", המורכב מ-100% צמחי מרפא ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות. נשים יכולות להיעזר ב"ונוסיל", פורמולה חדשנית ומיוחדת. בני הזוג יכולים ליהנות ביחד משמן "אמור". זהו שמן סיכה, מבוסס קנאביס, ללא צורך במרשם רופא. השמן מיועד, בין היתר, להעצמת תחושת המגע, הרגעת השרירים, ירידה ברמת הכאב ושיפור החוויה הזוגית.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות