שירות לקוחות תבל לוגיסטיקה
מעוניינים לבצע משלוח גדול/קטן של חפצים יקרי ערך מארה"ב לישראל?
מבקשים לקבל ייעוץ להתאמת שיטת משלוח לצרכים שלכם?
רוצים לבצע משלוח אבל לא יודעים כיצד להתמודד עם הבירוקרטיה במכס?
ביצעתם משלוח לחו"ל ואתם מעוניינים לעקוב בכדי לוודא כי הגיעה ליעדו?
התקשרו לשירות לקוחות תבל לוגיסטיקה בכדי לקבל מידע מקיף והסברים מפורטים על אופי השירות על מנת ליהנות מתנאי שילוח מועדפים.
מוקד שירות טלפוני תבל לוגיסטיקה – במה מטפלים?
המטרה העיקרית של מוקד טלפוני עבור תבל לוגיסטיקה הנה לעזור ללקוח לקבל את השירות הטוב ביותר – שירות לקוחות אישי, אדיב ומותאם במדויק לצרכים שלכם.
תבל לוגיסטיקה הנה חברה משפחתית עם ניסיון של למעלה מ- 18 שנים בטיפול בצרכי השילוח של לקוחות בישראל ובעולם כשהדגש העיקרי של החברה הנו על מתן שירות לקוחות ברמה גבוהה אשר יספק ללקוח את כל המידע לו הוא זקוק בכדי לבצע שילוח בצורה פשוטה, מהירה ונוחה.
במוקד שירות תבל לוגיסטיקה תוכלו לקבל ייעוץ אישי, במהלכו יוסבר תהליך השילוח מתחילתו ועד סופו תוך התחשבות בצרכי השילוח הספציפיים שלכם מבחינת גודל המשלוח, זמני הגעה נדרשים ואופן האריזה המיטבי. שירות טלפוני של תבל לוגיסטיקה אף מציע שירותי עמילות מכס להתמודדות מוצלחת עם דרישות המכס על מנת שניתן יהיה לשחרר את המשלוח שלכם במהרה ולהביאו ליעדו.
מוקד טכני יעזור לכם לבצע את ההזמנה ולעקוב אחריה כמו גם להימנע מתקלות מיותרות במהלך הדרך על מנת ליהנות מתהליך עבודה יעיל ומהיר.
בכדי ליהנות משירות לקוחות ללא מתחרים, פנו למוקד שירות טלפוני תבל לוגיסטיקה
בטלפון: 1-800-400-420