שירות לקוחות צ'יטה
שירות לקוחות צ'יטה שם דגש על מהירות השליחויות. מהירות הנה בעלת חשיבות מכרעת כאשר מדובר בשליחויות עבור עסקים – משלוחים דחופים, משלוחים ללקוחות, הגשות לבתי המשפט או רשם החברות, ועוד – כל אלה רגישים בזמן וחברת שליחויות ששמה את מהירות השירות לקוחות במקום הראשון היא החברה היחידה שעמה כדאי לעבוד.
פנייה למוקד שירות לקוחות צ'יטה
שירות לקוחות צ'יטה בטלפון זמין במהלך כל השבוע בכדי לטפל בפניות לקוחות ולקבל את פניהם של לקוחות חדשים. במידה ואינכם מעוניינים לדבר עם נציג במוקד טלפוני, ניתן לפנות לשירות לקוחות באתר צ'יטה, תשובה מובטחת תוך 15 דקות במהלך שעות הפעילות.
עבור אלו המעוניינים במענה אישי בטלפון, ניתן להתקשר לשירות טלפוני צ'יטה וליהנות מחוויית שירות נעימה ויעילה. במוקד שירות טלפוני צ'יטה ניתן לקבל מידע מקיף על מגוון השירותים שמציעה החברה: החל ממשלוחים מהיום למחר, משלוחים אקספרס המגיעים תוך שעתיים ליעדם, שירות מסירות ואיסופים בהולים בטווח זמנים של שעה והגשות לבתי משפט, רשם החברות ועוד. במידה ואתם מעוניינים בחברה עם ניסיון מקיף בכל תחום השליחויות, מומלץ לפנות למוקד טלפוני צ'יטה לקבלת פרטים נוספים על אפשרויות השילוח.
בנוסף, החברה מפעילה אתר אינטרנט מתקדם שבו ניתן לבצע מעקב צמוד אחר השליחויות ומצמידה מוקד טכני בטלפון על מנת לעזור ללקוחות להפיק את המיטב מהשירותים המתקדמים. במוקד טכני צ'יטה ניתן לקבל תמיכה מרחוק בזמן אמת וליהנות מהסברים מפורטים על אופי השימוש בשירותי האתר והחברה בכלל.
לקבלת הסברים נוספים, ביצוע הזמנות וכן בקשות מיוחדות כגון הצמדת שליח אישי בתשלום חודשי, ניתן להתקשר למוקד שירות טלפוני צ'יטה בימים א-ה' בין 8 בבוקר ל 18 בערב
בטלפון: 073-217-1717