סקופ – שירות לקוחות

Scoop הינה רשת חנויות נעליים מובילה לנשים, המספקת ללקוחותיה שירות איכותי בכל פנייה. לקוחות החברה יכולות לפנות למוקד השירות עם שאלות, בקשות, הערות והצעות ייעול, ונציגי השירות ישתדלו להעניק את המענה המדויק ביותר לכל מקרה. החברה מאמינה שהקשבה, מתן תשומת לב ואמפתיה הם ערכי המפתח לשירות מצוין, ואכן רבות הלקוחות ששולחות מכתבי תודה והערכה על השירות האדיב שקיבלו. כמו כן, אנשי המוקד הטלפוני תמיד מעודכנים בכל המידע הרלוונטי – אם זה מבצעים, הנחות, מוצרים חדשים שהגיעו לסניפים, שעות הפתיחה של הסניפים, תוקפו של מבצע או קופון, האם דגם כזה או אחר נמצא במלאי של סניפי הרשת ועוד. לכן, כאשר לקוחה מחייגת את מספר הטלפון של Scoop, היא מקבלת מענה איכותי ומהיר כאחד.

הטלפון של סקופ – Scoop
חברת Scoop מאמינה כי לקיחת חוות דעת מהלקוחות הכרחית, כחלק ממגמת השיפור התמידית ברשת. על כן, בתום הטיפול מצד נציג השירות, הלקוחה נשאלת האם הייתה מרוצה מהיחס שקיבלה, אם לא – מה יש לה להעיר על כך, האם ההליכים לקראת פתרון הבעיה הוסדרו במהירות וביעילות, מה דעתה על ההתנהלות הכללית ברשת וכו'. לקוחות שפונות למוקד השירות בטלפון ומשתפות בהערות והארות, מאפשרות לחברה "לעלות מדרגה" ולשפר את עצמה – מה שבסופו של דבר משתלם לכלל הלקוחות. לכן, במידה ולקוחה מעוניינת לשתף בדבר מה את המוקד, כדאי שתעשה זאת בסמוך למועד שבו עברה את חווית הקנייה שלה.

חייגו לטלפון שירות הלקוחות של סקופ: 

03-6220026

שרות לקוחות

במייל: info@scoopshoes.co.il

בוואטסאפ: 052-4622413