שירות לקוחות טרה 

חברת טרה היא מותג ישראלי לחלב ומוצרי חלב, הפועלת משנת 1942. החברה הוקמה בעיר תל אביב, ובשנת 2013 הועברה החברה לעיר נתיבות שבנגב. לחברת טרה 160 רפתות המספקות לה חלב מכל רחבי הארץ, והיא אף זכתה בפרס על פעילות חדשנית.

שירות לקוחות טלפוני מכל הלב
שירות לקוחות הוא תחום מרכזי עבור חברת טרה, ומושקעת בו מחשבה רבה. נציגי השירות בקו הטלפון של החברה פנויים לדבר עם הלקוחות כבר בתחילת השיחה, ומוסמכים לענות על שאלות ממגוון תחומים, וכן לטפל בבעיות שונות שמתעוררות. הנציגים מסורים ואדיבים, ומקדישים את מירב תשומת הלב לכל לקוח ולקוח.

תשומת לב בפרטים הקטנים
פעמים רבות מקבלים אגפי שירות לקוחות בחברות מזון פניות בנוגע למוצרים פגומים. חברת טרה מודעת לבעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מהגורמים השונים, ולכן משקיעה מאמץ רב בזיהוי המוצרים ומקורם. ליוצרים קשר עם מספר הטלפון של החברה, מומלץ לבדוק מראש את התאריך המוטבע על גבי האריזה ואת מספרי הברקוד של המוצר. בדרך זו מובטח שירות יעיל ומדויק יותר, החוסך זמן ואי הבנות.

מספר הטלפון של טרה
בחברת טרה מאמינים כי מערך שירות לקוחות טלפוני ידידותי ופתוח הוא המבטיח המשך קשר מצד הלקוחות עם החברה, בכל המישורים. הטלפון של טרה זמין לכל פניה בימי ראשון בין השעות 8:30-16:00, ובימי שני-חמישי בין השעות 8:30-18:00.

לשירות הלקוחות של טרה

שרות לקוחות

חשוב לנו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר!
ניתן לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק, למלא פניית "צור קשר"
או לשלוח מייל לכתובת tzarchanim@cocacola.co.il :ואנו נענה בהקדם.
המוקד הטלפוני שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-17:00
וביום ו' בין השעות 08:00-13:00

במספר 1800-777-333