Jump הינה רשת ביגוד אופנה ישראלית לנשים, בעלת ותק רב בשוק. זו מציעה ללקוחותיה שירות העומד בסטנדרטים גבוהים במיוחד, ומשתדל לענות על כלל צרכיהן. מוקד שירות הלקוחות של החברה, מונה בין שורותיו אנשי שירות איכותיים, בעלי יחסי אנוש ברמה גבוהה, המון סבלנות, אמפתיה ורצון טוב לעזור.
המוקד הטלפוני של Jump
השירות הטלפוני של Jump , מאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה אמין ויעיל, ללא פשרות, לסוגיות הנוגעות לרכישות, החזרות, החלפות וכו'. אם לדוגמא הלקוחה הינה חברה במועדון הלקוחות של Jump ומחזיקה בכרטיס חבר, היא יכולה ליצור קשר עם מוקד השירות על מנת לברר כמה נקודות קנייה צברה, לעדכן את פרטיה במערכת אם יש צורך, או להודיע באשר לאבדן כרטיס. מקרים נוספים שזקוקים לבירור טלפוני במוקד ייענו במהירה – למשל: אם בידי הלקוחה שובר שפג תוקפו, והיא מעוניינת לדעת האם ניתן להמירו, או שברצונה לברר האם דגם מסוים נמצא במלאי של הסניף הקרוב לביתה, היא יכולה לעשות זאת אל מול נציג שירות. נציגי השירות במוקד הטלפוני מנסים להגיע עם לקוחותיהן לפתרון שהן הכי ירוויחו ממנו, והלקוחות מעריכות את הטיפול המסור בהן.
למה חשוב לנציגים להעניק שירות איכותי?
נציגי השירות והחברה כולה, מאמינים שרק בזכות הלקוחות אפשר לצעוד קדימה ולהשתפר.
לכן, כל מי שמחייגת את מספר הטלפון של Jump, זוכה לאוזן קשבת למצוקותיה, ומקבלת מענה מתאים לטווח הארוך. החברה מיישמת את ההערות גם בהמשך הדרך, ובכך בעצם טיפול בלקוחה אחת תורם לשביעות רצונן של לקוחות נוספות.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות Jump
בטלפון: 054-3366063