רשת ביגוד אופנה H&O, מעניקה ללקוחות החברה שירות מסור ויעיל, ומקפידה לטפל בכל פנייה על הצד הטוב ביותר. אנשי שירות הלקוחות של H&O מנוסים וסבלניים, הם מנסים לפתח דו – שיח עם הלקוח שמולם – על מנת לברר כיצד להתאים לו מענה נקודתי מדויק, וגם בכדי להבין את התמונה הכללית ולהפיק ממנה לקחים לעתיד.
מוקד שירות טלפוני
מוקד השירות של H&O בטלפון, מספק ללקוחות הרשת שירות טלפוני מהמתקדמים בארץ. נציגי המוקד מיטיבים לנהל שיחה ברמה מקצועית, אך גם אישית, על מנת לנסות להבין באמת את מצוקתו של הלקוח ולעמוד בציפיותיו. חיוך של לקוח הוא הצלחה של החברה. ניתן לחייג את מספר הטלפון של H&O ולקבל מידע על מיקומי הסניפים, הקולקציות החדשות ועוד, הצטרפות למועדון הלקוחות, החלפות, החזרות וכו'. זמינות המוקד גבוהה, כך שנציגיו מספיקים לטפל בפניות רבות מדי יום.
איכות, מהירות והקשבה הן מילות המפתח
חברת H&O, שמה לנגד עיניה שלושה ערכים, שבאמצעותם ניתן להגיש שירות לקוחות מצוין: הראשון הוא איכות – נציגי השירות מקפידים להעניק לכל מקרה את הפתרון האולטימטיבי עבורו. השני הוא מהירות – הנציגים משתדלים לענות לכל בקשה בזריזות, על מנת שלא לבזבז את זמנו של הלקוח. השלישי הוא הקשבה – אי אפשר להעניק את הפתרון המתאים, ללא מתן הקשבה ותשומת לב לצורכי הלקוח. אם כך, אין זה פלא שהחברה מונה לקוחות מרוצים רבים כל כך, השומרים לה אמונים.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות H&O
בטלפון: 1700-700-470